خبرگزاری کار ایران

خمز: مقابل داوران، خودم را برای بدترین سناریوها آماده می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۷۴۲

پاکو خمز سرمربی تراکتور در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن شرکت کرد.

به گزارش ایلنا، پاکو خمز سرمربی تراکتور که در هفته های گذشته محمد نصرتی  به جای او در نشست ها شرکت می‌‌کرد، در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن حاضر شد.

او در ابتدای این نشست گفت: حریف مانند آلومینیوم قدرتمند است. آنها با پنج بازیکن در دفاع بازی می‌کنند و ما باید صبر و حوصله داشته باشیم تا فضا و موقعیت را پیدا کنیم. تیم باید در بهترین حالت باشد تا به نتیجه برسد. شاید نتایج موردعلاقه ما نباشد اما باید انگیزه‌مان را حفظ کنیم.

خمز در مورد تقابل هفته پیش آن‌ها مقابل آلومینیوم اظهار داشت: پاس رو به عقب بیشتر از چیزی بود که انتظار داشتیم و این بیشتر زمانی بود که ۱-۰ جلو بودیم. وقتی یک هیچ جلو بودیم از نتیجه راضی بودیم و جاه‌طلبی نداشتیم و همین باعث شد انگیزه بیشتری نداشته باشیم. اما فکر نکنم نارضایتی هواداران به خاطر پاس رو عقب باشدو آنها به خاطر گلی که خوردیم ناراحت شدند. این هفته ما در تمرینات تاکید کردیم که باید رو به جلو بازی کنیم، مثل همیشه.

سرمربی تراکتور در پاسخ به سوالی د رمورد اینکه سبک بازی ذوب آهن مثل آلومینیوم است و ممکن است تراکتور مجددا متوقف شود، بیان داشت: منظورتان از اینکه وقتی حریف با توپ بلند بازی می‌کند به مشکل می‌خوریم چیست؟  نه نه! فکر نکنم دلیلش این باشد؛ چون بیشتر تیم‌های ایرانی اینطور بازی می‌کنند. بنابراین معنی ندارد بگوییم وقتی تیمی بلند بازی می‌کند نمی‌توانیم بازی خودمان را نشان بدهیم. نمی‌دانم در سالیان گذشته اگر بازی تراکتور را می‌دید، بهتر از الان بود یا نه، این را نمی‌دانم.

وی در مورد انگیزه آلومینیوم مقابل آن‌ها گفت: در خصوص اینکه آنها انگیزه دارند یا نه من اطلاعی ندارم. اما ما تیم باانگیزه هستیم چون برای رده‌های بالای جدول تلاش می‌کنیم. وقتی تیمی ۷ بازی است برنده نشده نشان می‌دهد این تیم دچار مشکل است اما همه بازی‌ها سخت است و ما باید ورای آمار و ارقام باشیم.

خمز در مورد حاشیه های داوری بازی گذشته تراکتور اظهار داشت: من هیچوقت هیچ انتظار و توقعی از داوران ندارم. اتفاقا خودم را آماده می‌کنم برای بدترین سناریوها. به نظرم کسی که می‌خواهد آدم رقابت‌جو باشد باید این ایده را در ذهنش بپروراند. در این چارچوب ما مربیان انتظار حداقلی از عدالت را در مورد داوری داریم. البته میدانم کار داوران بسیار سخت است و بنابراین صحنه‌هایی ممکن است باشد که نظرات ما با داور یکی نباشد. همیشه تنها چیزی که خواستم این است با عدالت رفتار کنند.

وی به خبرنگاری که به او گفت در بازی اخیر زیاد کنار خط نایستاده است، پاسخ داد: بازی بعدی شما بیایید روی نیمکت بنشینید تا ببینیم چطور کار خواهید کرد. البته من اینقدر فروتنی دارم که به شما نگویم چطور کارتان را بکنید.

سرمربی تراکتور در مورد میزان امیدواری این تیم به قهرمانی گفت: من پیشگو نیستم!

او دلیل غیبتش در نشست‌های گذشته را تعطیلات عنوان کرد و ادامه داد: برای بازی فردا گوستاوو مصدوم است. و رحمان جعفری مشکلی ندارد. 

خمز در پایان در مورد تاثیر غیبت گوستاوو بیان کرد: بحث گوستاوو نیست، هر بازیکن مهمی اگر نباشد جایش احساس می‌شود، اما تیم ما نباید به حضور یا عدم حضور بازیکنی وابسته شود. اگر روزی شجاع یا ریکاردو نباشند نباید بهانه ما برای عدم نتیجه مناسب تلقی شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز