خبرگزاری کار ایران

تراکتور- استقلال: نبرد سرنوشت برای قهرمانی

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۷۹۶

استقلال در دیداری حساس از هفته بیست و پنجم لیگ برتر به مصاف تراکتور می‌رود.

به گزارش ایلنا، تراکتور و استقلال، دیداری که همیشه جذابیت‌های خاص خود را دارد و حالا هم نگاه بسیاری از علاقه‌مندان به فوتبال ایران به آن است. 

سرخپوشان تبریزی در حالی در این بازی به میدان می‌روند که با جذب ستاره‌های فراوان امیدوار به قهرمانی بودند ولی پس از اینکه با پاکو خمس به نتیجه لازم نرسیدند، به همکاری با هم پایان دادند و حالا به‌طور موقت با حمید مطهری به کار خود ادامه می‌دهند.

تراکتور که در آخرین بازی لیگی‌اش در قائمشهر، با مربیگری محمد نصرتی 1-0 مغلوب نساجی شد و با ۴۰ امتیاز در رده چهارم جدول است، پس از تساوی 1-1 با ذوب‌آهن در بازی جام حذفی، این تیم را در ضربات پنالتی 3-1 شکست داد تا کارش با کادر جدید را با برد آغاز کند. این تیم حالا در حالی امیدوار به برد است تا پرشورها را راضی نگه دارند که استقلال نیز تنها به قهرمانی لیگ برتر می‌اندیشد.

شاگردان جواد نکونام که در بازی قبلی‌شان در تهران، با نتیجه ۳-۲ از سد شمس‌آذر گذشتند، با ۵۳ امتیاز در رده نخست قرار دارند اما پرسپولیس 52 امتیازی را پشت‌سر خود می‌بینند و برای همین محکوم به برد هستند تا به صدرنشینی‌شان ادامه دهند. این در حالی است که آبی‌پوشان پایتخت باید یکی از سخت‌ترین چالش‌ها را مقابل پرشورها پشت‌سر بگذارند.

استقلال در این بازی سیدحسین حسینی را هم به دلیل محرومیت انضباطی در اختیار ندارد و برای اولین‌بار در این فصل باید محمدرضا خالدآبادی درون دروازه این تیم قرار بگیرد. ضمن اینکه رافائل سیلوا و آرمین سهرابیان مدافعان استقلال هم در این دیدار به دلیل مصدومیت غایب هستند و این موضوع کار نکونام را برای مهره‌چینی سخت‌تر کرده است.

تراکتور و استقلال تاکنون در کل 55 بار برابر هم به میدان رفته‌اند که 27 برد برای استقلال و 14 برد برای تراکتور به‌دست آمده و 14 بازی هم با تساوی به پایان رسیده است. در مجموع دیدارهای دو تیم هم 147 گل زده شده که 91 گل سهم استقلال و 58 گل سهم تراکتور بوده است.

دو تیم ۳۹ مرتبه در تاریخ لیگ برتر مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که سهم آبی‌پوشان ۱۹ پیروزی و سهم تی‌تی‌ها ۱۱ برد بوده و ۹ مسابقه هم با تساوی به پایان رسیده است. نکته جالب اینکه استقلال از هفت دیدار اخیر خود با تراکتور، در شش مسابقه برنده بوده و فقط یک‌بار شکست خورده تا رویارویی‌های اخیر دو تیم به طرز عجیبی به نفع طرف تهرانی باشد. بازی رفت 2-0 به سود آبی‌ها به پایان رسید و حالا باید دید در این دیدار سرنوشت‌ساز چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز