خبرگزاری کار ایران

کنداکتور روز:

کدام بازی های لیگ برتر پخش زنده می‌شود؟/ استقلال به دنبال تداوم صدرنشینی برابر آلومینیوم/ پرسپولیس در پی پیروزی مقابل تراکتور بحران زده/ شیاطین سرخ بدون رونالدو به میدان می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۷۸۷۵

هفته سیزدهم لیگ برتر خلیج فارس امروز با 8 دیدار برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، هفته سیردهم مسابقات لیگ برتر خلیج فارس امروز با 8 دیدار برگزار خواهد شد که از ساعت 14 مس رفسنجان باید در خانه برابر شاگردان علیرضا منصوریان در صنعت نفت آبادان قرار بگیرد. از ساعت 14:30 نیز تیم شهرخودرو در مشهد پذیرای سپاهان اصفهان خواهد بود که این بازی به صورت زنده ورزش پخش خواهد شد.

از ساعت 15 نیز نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف گل گهر سیرجان می‌رود و در همین ساعت هوادار تهران مقابل نساجی مازندران قرار خواهد گرفت که این بازی از شبکه شما به صورت زنده و مستقیم پخش خواهد شد. در یکی از حساس ترین بازی ها این هفته نیز در همین ساعت استقلال تهران که اکنون با 28 امتیاز صدرنشین است در ورزشگاه امام خمینی اراک برابر آلومینیومی قرار خواهد گرفت که با 21 امتیاز در رده چهارم قرار دارد و خود را به عنوان پدیده لیگ بیست و یکم معرفی کرده است. این بازی به صورت زنده از شبکه 3 پخش خواهد شد.

ذوب آهن اصفهان نیز از ساعت 16:15 در ورزشگاه فولاد شهر باید برابر فجرسپاسی قرار بگیرد. از ساعت 17 نیز شاگردان جواد نکونام در فولاد خوزستان در ورزشگاه شهدای فولاد برابر پیکان قرار خواهند گرفت. که این بازی از شبکه شما پخش خواهد شد.

همچنین از ساعت 17 در یکی دیگر از حساس ترین بازی های این هفته پرسپولیس 25 امتیازی باید در ورشگاه آزادی به مصاف تراکتوری برود که درا ین فصل حال روز خوشی ندارد و با 11 امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار گرفته است. این بازی به صورت زنده از شبکه 3 پخش خواهد شد.

لیگ جزیره

در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس از ساعت 21 منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد برابر ولورهمپتون قرار خواهد گرفت. این در حالی است که شیاطین سرخ رونالدو را به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در اختیار ندارند. این بازی از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

لالیگا

در ادامه هفته نوزدهم لالیگا از ساعت 21:30 ویارئال مقابل لوانته، در ساعت 23:30 اوساسونا مقابل اتلتیک بیلبائو و از ساعت 23:45 کادیز برابر سویا به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز