خبرگزاری کار ایران

کنداکتور روز:

دیدار سپاهان و مس رفسنجان پخش زنده می‌شود/ تقابل حساس لیورپول و اتلتیکو مادرید در گروه مرگ/ پخش زنده دیدار یاران طارمی و میلان/ جنگ النصر و الهلال برای صعود به فینال

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۷۸۷

مسابقات لیگ برتر خلیج فارس عصر امروز با 4 دیدار آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مسابقات لیگ برتر خلیج فارس در بیست و یکمین فصل خود سرانجام بعد از تعطیلی 3 ماه عصر امروز با 4 دیدار آغاز خواهد شد.

در دیدار افتتاحیه لیگ بیست و یکم از ساعت 15:30 نساجی مازندران در ورزشگاه شهدای ساری برابر تیم تازه لیگ برتری شده فجرسپاسی شیراز قرار خواهد گرفت. این درحالی است که این بازی ابتداد قرار بود از ساعت 16 برگزار شود.

از ساعت 16 نیز دو دیدار برگزار خواهد شد که پیکان تهران  در ورزشگاه شهدای شهر قدس میزبان نفت مسجد سلیمان خواهد بود و شهرخودرو نیز در ورزشگاه امام رضا پذیرای شاگردان رسول خطیبی در آلومینیوم اراک است.

در یکی از حساس ترین بازی های این هفته از ساعت 18 شاگردان محرم نویدکیا در ورزشگاه نقش جهان برابر مس رفسنجان صف آرایی خواهد کرد که این بازی از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

لیگ قهرمانان اروپا

هفته سوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا نیز امشب با بازی کلوب بروژ و منچسترسیتی از ساعت 20:15 در گروه یک این مسابقات آغاز خواهد شد که این بازی از شبکه ورزش پخش خواهد شد. در دیگر بازی این گروه از ساعت 22:30 پاری سن ژرمن در پارک دو پرنس به مصاف لایپزیش خواهد رفت.

در گروه دو نیز از ساعت 22:30 در یکی از حساس ترین بازی های این هفته اتلتیکو مادرید در ورزشگاه وندا مترو پولیتانو برابر شاگردان یورگن کلوپ قرار خواهد گرفت که این بازی از شبکه سه پخش خواهد شد. در دیگر بازی این گروه در همین ساعت یاران مهدی طارمی در پورتو در ورزشگاه خانگی خود برابر آث میلان قرار خواهند گرفت که این بازی از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

در گروه 3 نیز از ساعت 20:15 بشیکتاش در خانه برابر اسپورتینگ لیسبون قرار خواهد گرفت و در ساعت 22:30 آژاکس به مصاف درتموند می رود. در گروه چهار نیز از ساعت 22:30 اینترمیلان برابر شریف مولداوی قرار می گیرد و رئال مادرید در اوکراین به مصاف شاختار دونتسک خواهد رفت.

لیگ قهرمانان آسیا

از ساعت 21:30 نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا دو تیم عربستانی الهلال و النصر برای مشخص کردن نماینده غرب آسیا در فینال این رقابتها در فصل 2021 برابر هم قرار خواهند گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز