خبرگزاری کار ایران

کنداکتور روز:

مجیدی و شاگردانش به دنبال انتقام در تبریز/ مادریدی‌ها علیه چلسی و توخل

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۳۰۳۰

هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر عصر امروز با سه دیدار آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر خلیج فارس عصر امروز با 3 دیدار به صورت همزمان از ساعت 16 آغاز خواهد شد.

استقلال تهران که با 27 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد در یکی از حساس‌ترین بازی های این هفته در تبریز به مصاف ماشین سازی خواهد رفت که با 9 امتیاز در قعر جدول قرار گرفته است. شاگردان مجیدی درحالی برای کم کردن فاصله خود بار صدر جدول وارد میدان خواهند شد که شاگردان اخباری نیز به دنبال فرار از منطقه سقوط هستند.

نساجی مازندران نیز که با 10 امتیاز در رتبه پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد با در ورزشگاه شهید وطنی به مصاف سایپای برود که هفته پیش در همین ورزشگاه در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در ضربات پنالتی موفق به حذف این تیم شد. سایپا اکنون با 18 امتیاز در رده سیزدهم جدول رده بندی قرار دارد و هر دو تیم به دنبال فرار از منطقه سقوط می‌باشند.

پیکان نیز که با 21 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد در خانه باید به مصاف ذوب‌آهنی برود که با 14 امتیاز در رتبه چهاردهم جدول قرار دارد و شاگردان مجتبی حسینی به دنبال فرار از منطقه سقوط می‌باشند.

دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز امشب با دو دیدار پیگیری خواهد شد تا تکلیف دو تیم صعود کننده به دور بعدی مسابقات مشخص شود. بایرن مونیخ درحالی از ساعت 23:30 در ورزشگاه آلیانز آره‌نا به مصاف لاتزیو خواهد رفت که در دیدار رفت موفق شد در ایتالیا با نتیجه 4 بریک این تیم را شکست دهد تا تقریبا صعود خود را به دور بعدی رقابت‌ها قطعی کرده باشد. اما چلسی در حساس ترین بازی امشب درحالی پذیرای شاگردان دیگو سیموئنه خواهد بود که در دیدار رفت شاگردان توماس توخل موفق شدند با نتیجه یک بر صفر اتلتیکو مادرید را شکست دهند که همین موضوع باعث شده تا دیدار برشگت دو تیم از حساسیت بالای برخوردار شده باشد.

در بازی معوقه از هفته دوم مسابقات لالیگا شاگردان لوپتگی در سویا از ساعت 21:30 در ورزشگاه خانگی خود به مصاف الچه خواهند رفت. همچنین تورینو در بازی معوقه از هفته بیست چهارم مسابقات سری‌آ ایتالیا در خانه خود از ساعت 17:30 پذیرای ساسولو خواهد بود.

هفته بیست و سوم مسابقات لیگ روسیه درحالی با 3 دیدار آغاز خواهد شد که از ساعت 20:30 زسکا مسکو در مهم‌ترین دیدار هفته در ورزشگاه خانگی خود پذیرای سردار آزمون و یارانش در زنیت سن پترزبورگ خواهد بود. زنیت اکنون با 45 امتیاز در صدر جدول حضور دارد و در مقابل زسکا نیز با 40 امتیاز در رده سوم جدول حضور دارد.

در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فرانسه در دیداری حساس شاگردان پوچتینو در پاری سن ژرمن از ساعت 20:15 در ورزشگاه پارک دو پرنس به مصاف لیل خواهند رفت.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز