خبرگزاری کار ایران

کنداکتور روز

شب سرنوشت ساز مهاجمان ایرانی در اروپا/ مورینیو اینار در دربی لندن به آرسنال رسید

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۵۲۳

هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ جزیره امروز پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در چارچوب هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر جزیره  از ساعت 15:30 ساوتهمپتون در خانه درحالی پذیرای برایتون خواهد بود که علیرضا جهانبخش وینگر ایرانی برایتون برای این بازی در دسترس خواهد بود اما باید دید که گراهام پاتر آیا از این بازیکن استفاده خواهد کرد یا کماف سابق جهانبخش با بی مهری این مربی روبه رو خواهد بود.

لسترسیتی از ساعت 17:30 در ورزشگاه کینگ پاور در مقابل شفیلدیونایتد قعر جدولی قرار خواهد گرفت. اما از ساعت 20 در حساس ترین بازی این هفته توپچی‌ها در ورزشگاه خانگی خود در دربی حساس شمال لندن به مصاف شاگردان خوزه مورینیو خواهند رفت.  از ساعت 22:45 نیز منچستریونایتد در خانه میزبان وستهام خواهد بود.

هفته بیست و هفتم مسابقات لالیگا امشب  با 4 دیدار پیگیری خواهد شد که از ساعت 17:45 سلتاویگو برابر اتلتیک بیلبائو قرار خواهد گرفت و از ساعت 18:45 گرانادا پذیرای رئال سوسیداد خواهد بود. از ساعت 21 نیز ایبار به مصاف ویارئال خواهد رفت و از ساعت 23:30 در حساس ترین بازی این هفته در دربی سویل سویا در خانه پذیرای رئال بتیس خواهد بود.

هفته بیست و پنجم بوندسلیگا نیز با 3 دیدار پیگیری خواهد شد که از ساعت 16 بایر لورکوزن به مصاف آرمینیا بیلفد خواهد رفت و از ساعت 18 لایپزیش که در کورس قهرمانی با بایرن مونیخ قرار دارد برای کم تر کردن اختلاف خود با این تیم نیاز مبرمی به پیروزی برابر اینتراخت فرانکفورت دارد. از ساعت 20:30 نیز اشتوتگارت به مصاف هوفن‌هایم خواهد رفت.

هفته بیست و هفتم سری آ نیز با 5 بازی برگزار خواهد شد که عصر امروز بولونیا و سامپدوریا، پارما و رم و تورینو پذیرای اینترمیلان خواهد بود. از ساعت 20:30 کالیاری در خانه باید پذیرای بانوی پیری باشد که به تازگی توسط یاران طارمی از لیگ قهرمانان اروپا حذف شده است و حالا با قدرت تر به دنبال فتح اسکودتو است. از ساعت 23:15 در حساس ترین بازی این هفته شاگردان استفان پیولی در میلان در ورزشگاه سن سیرو پذیرای ناپولی خواهد بود.

پاری سن ژرمن در چارچوب هفته بیست و نهم لوشامپیونه از ساعت 23:30 به مصاف نانت خواهد رفت. در حساس ترین بازی این هفته از ساعت 19:35 لیل که با 62 امتیاز در صدر جدول قرار دارد باید در خانه به مصاف موناکو خواهد رفت.

یاران مهدی طارمی در پورتو که در هفته گذشته موفق شد در تورین، یوونتوس را از لیگ قهرمانان اروپا حذف کند در چارچوب هفته بیست و سوم مسابقات لیگ پرتغال از ساعت 23:30 به مصاف پاکوس د فریرا خواهد رفت.

زوله در چارچوب هفته بیست و ششم مسابقات لیگ هلند درحالی در خانه پذیرای به مصاف آژاکس خواهد رفت که قوچان نژاد مهاجم ایرانی این تیم برای این دیدار در دسترس خواهد بود و هواداران این تیم در این بازی حساس امید‌ زیادی به درخشش این بازیکن دارند اما باید دید قوچی در این دیدار از ابتدا در ترکیب قرار خواهد گرفت یا مثل گذشته به عنوان یار تعویضی وارد زمین خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز