خبرگزاری کار ایران

شماره یک واقعی کیست؟

جنگ 100 متری بین بیرانوند و سیدحسین حسینی

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۷۳۴

استقلال و پرسپولیس چهارشنبه پیش رو در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.

به کزارش ایلنا، جدال استقلال و پرسپولیس از زوایای بسیاری قابل تأمل است و سوژه‌های بسیاری به دست مخاطبان این بازی می‌دهد اما از یک نقطه این بازی بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد؛ جایی که دروازه‌بان‌های دو تیم برای گل نخوردن تلاشی چند برابر خواهند داشت و به دنبال ثبت کلین‌شیت در این بازی مهم خواهند بود.

بیرانوند در بازی اخیر مقابل فولاد عملکرد مطلوبی نداشت و دو بار دروازه خود را بازشده دید. حسینی نیز در بازی با مس رفسنجان نتوانست مطابق با انتظارات کار کند و دو گل بد دریافت کرد.

در واقع هر دو دروازه‌بان در شرایطی وارد دربی می‌شوند که در هفته‌های اخیر گل‌هایی دریافت کرده‌اند که انتقاد‌برانگیز شده است.

هرچند که حسینی در بازی با استقلال خوزستان دروازه خود را بسته نگه داشت تا با کلین‌شیت در بازی قبل از دربی به این تقابل برسد اما به هر حال نمی‌توان از کنار عملکرد او مقابل مس بی‌تفاوت عبور کرد.

این بازی اما فرصتی است تا هم حسینی و هم بیرانوند بار دیگر ارزش‌های فنی خود را به رخ دیگری بکشند. از سویی بازی‌های ملی نیز نزدیک است و شاید عملکرد دروازه‌بان‌ها در این بازی نقشی مهم در انتخاب مرد اول تیم ملی در بازی‌های آتی داشته باشد.

بدون شک امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی با دقت بالا عملکرد شماره یک‌های دو تیم را در این بازی ارزیابی خواهد کرد و احتمالاً بعد از بررسی‌های انجام شده دست به انتخاب مرد اول تیمش در بازی آینده مقابل ترکمنستان در فیفادی خواهد زد.

آنچه مسلم است بیرانوند در جام ملت‌ها نیز سیر نزولی داشت و هرچه بازی‌ها سخت‌تر شد او نیز افت کرد. عملکرد او در جام ملت‌های آسیا می‌تواند سرمربی تیم ملی را برای یک انتخاب جدید وسوسه کند اما به شرط آنکه حسینی در بازی بزرگ چهارشنبه شب نمایش متفاوتی از خود بجا بگذارد و جوری واکنش نشان دهد که نه فقط قلعه‌نویی بلکه دیگر مربیان تیم ملی نسبت به انتخاب او به عنوان مرد اول بازی‌های آتی تیم ملی وسوسه شوند.

البته بیرانوند هم هرگاه به لبه پرتگاه نزدیک شده دوباره بازگشتی متفاوت داشته و نشان داده درست زمانی که شاید خیلی‌ها از او قطع امید می‌کنند توانایی بازگشت به روزهای اوج را دارد و چه بسا دربی بار دیگر نقطه بازگشت این دروازه‌بان باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز