خبرگزاری کار ایران

پیولی: هیچکس فکرش را نمی کرد میلان به این مرحله برسد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۰۰۵

استفانو پیولی،‌ سرمربی تیم میلان درباره شاهکار شاگردانش مقابل ناپولی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، استفانو پیولی میلان را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رساند و یادآوری کرد که از ابتدای مسابقات هیچکس برای او و تیمش شانسی قائل نمی‌شد.

میلان در شب گلزنی اولیویه ژیرو و اوسیمن برای ناپولی موفق شد با توجه به برتری یک بر صفر در دور رفت به نیمه نهایی صعود کند.

پیولی به مدیاست گفت:"ما به خوبی به یاد داریم که سفر اروپایی ما مقابل ریو آوه از کجا شروع شد. همه فکر می‌کردند ما ضعیف هستیم، اما ما قلب بزرگی داریم، ما با تمام وجودمان این را می‌خواستیم و من به بچه هایم تبریک می‌گویم."

میلان احتمالاً  در نیمه نهایی با اینتر روبه رو شود چرا که نراتزوری بازی رفت را با نتیجه دو بر صفر برابر بنفیکا به پایان رساند:"این محتمل است، زیرا اینتر بازی رفت را به خوبی برد. این دو تقابل سخت، هیجان انگیز و فوق العاده دیگری در لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. ما کار بزرگی انجام داده‌ایم و نمی‌خواهیم اکنون متوقف شویم."

پیولی هفتمین مربی میلان است که این تیم را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌رساند؛ اولین صعود بعد از کارلو آنچلوتی پس از 16 سال. سرمربی میلان در این باره گفت:"فکر می‌کنم برتری کوچک یک بر صفر در بازی رفت از یک جهت به ما کمک کرد و از یک جهت مانع ما شد. تصمیم گرفتیم، با توجه به اینکه اوسیمن آنجا بود، کمی عقب بنشینیم و به او اجازه ندهیم که خطرساز شود. باید در نیمه دوم بهتر او را کاور می‌کردیم، اما بسیاری از این بازیکنان هرگز فکر نمی‌کردند تا این حد به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا نزدیک شوند.

من فداکاری بزرگی از بازیکنانم دیدم، ما به همدیگر و به شیوه فوتبال خود برای غلبه بر تیم بزرگ ناپولی اعتماد کردیم که کمی کارمان را سخت کرد. هر دو بازی را با قلب، انرژی و باور بردیم. برای هوادارانمان خوشحالم که بیش از هر چیز وقتی اوضاع خوب پیش نمی‌رفت از ما حمایت کردند و ما به داشتن چنین هوادارانی افتخار می‌کنیم."

راده کرونیچ کلید تاکتیکی هر سه بازی میلان مقابل ناپولی در این ماه بود؛ پیروزی 4 بر صفر در سری آ،  برد یک بر صفر در سن سیرو و تساوی یک بر یک امشب. پیولی اینچنین از شاگردش تمجید کرد:"راده این شیوه را برای خواندن بازی دارد که تعداد کمی از بازیکنان دیگر چه در حرکات هجومی و چه دفاعی دارند. در باشگاهی مانند میلان توانایی تحمل فشار نیاز به صبر دارد، کاری که امروز انجام دادیم."

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز