خبرگزاری کار ایران

مورد عجیب رویارویی ناپولی و میلان در لیگ قهرمانان اروپا

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۴۹۳

دو تیم از سری آ در مسابقات یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر هم مصاف می‌دهند.

به گزارش ایلنا، بر اساس قرعه کشی دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد که میلان مقابل ناپولی، رقیبی از سری آ، قرار خواهد گرفت.

میلان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌ها در دو بازی مجموعا یک بر صفر تاتنهام را شکست داد تا در کنار اینتر و ناپولی به علاوه رئال مادرید و بنفیکا، منچسترسیتی، چلسی و بایرن مونیخ به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی در مقر یوفا در نیون سوئیس بدون محدودیت در مورد اینکه چه تیمی می‌تواند با چه تیم دیگری روبرو شود، برگزار شد.

این به این معنی بود که احتمال رویارویی دو تیم از سری آ وجود داشت و این همان چیزی بود که در نهایت اتفاق افتاد.

میلان و ناپولی دو گوی آخری بودند که قرعه کشی شدند و روسونری برای بازی رفت در سن سیرو حضور خواهد داشت، در حالی که برنده بازی با برنده بازی اینتر و بنفیکا روبرو خواهد شد.

این دو تیم طی 17 روز سه مرتبه مقابل هم قرار می‌گیرند. ابتدا در دور برگشت مسابقات سری آ به مصاف هم خواهند رفت و سپس بازی رفت و برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز