خبرگزاری کار ایران

رئال حریف چلسی شد؛ منچسترسیتی مقابل بایرن مونیخ

قرعه کشی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا: جذاب‌ترین رویارویی‌های ممکن

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۴۳۱

آخرین قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا امروز برگزار شد.

به گزارش ایلنا، قرعه کشی مراحل پایانی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا امروز انجام شذ و همچنین با انجام قرعه کشی نیمه نهایی، مسیر هر تیم به سوی فینال در استانبول واضح‌تر شد.

نتیجه قرعه کشی دور یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

رئال مادرید - چلسی

اینتر - بنفیکا

منچسترسیتی - بایرن مونیخ

میلان - ناپولی

قرعه کشی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا: جذاب‌ترین رویارویی‌های ممکن

قرعه کشی مرحله نیمه نهایی نیز بدین شرح است:

برنده‌ دیدار اینتر - بنفیکا مقابل برنده‌ دیدار میلان - ناپولی

برنده‌ دیدار منچسترسیتی - بایرن‌مونیخ مقابل برنده‌ دیدار رئال مادرید - چلسی

قرعه کشی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا: جذاب‌ترین رویارویی‌های ممکن


در اینجا تمام جزئیات قبل از هر دو قرعه کشی را می‌خوانید:

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی چه زمانی برگزار می‌شود؟

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی امروز، 17 مارس ساعت 11 صبح به وقت گرینویچ (14:30 به وقت تهران) در مقر فوتبال اروپا در نیون، سوئیس - محل برگزاری همه قرعه کشی‌های اصلی یوفا، برگزار می‌شود.

قرعه کشی دو مرحله نیمه نهایی و قرعه کشی دیگری انجام می‌شود تا مشخص شود کدام سمت قرعه کشی تیم میزبان را برای فینال آماده می‌کند.

کدام تیم ها در قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی حضور دارند؟

آث میلان (ایتالیا)

بایرن مونیخ (آلمان)

بنفیکا (پرتغال)

چلسی (انگلیس)

اینترمیلان (ایتالیا)

منچستر سیتی (انگلیس)

رئال مادرید (اسپانیا)

ناپولی (ایتالیا)

بنفیکا اولین تیمی بود که به یک چهارم نهایی صعود کرد - آن‌ها در مجموع 7-1 کلوب بروژ را شکست دادند و به دوره کوتاه مدت اسکات پارکر در این باشگاه بلژیکی پایان دادند.

چلسی روند تیمی را دنبال کرد که در فینال لیگ اروپا 2013 شکست داد و با شکست یک بر صفر بازی رفت مقابل بوروسیا دورتموند با پیروزی 2 بر صفر در استمفوردبریج پیروز شد.

بایرن مونیخ با پیروزی دیدنی 2 بر صفر (در مجموع 3-0) مقابل پاری سن ژرمن، قهرمان فرانسه، سومین تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی شد و آن‌ها را به پنجمین حذف در هفت سال اخیر در مرحله یک هشتم نهایی محکوم کرد.

پس از پاری سن ژرمن، تاتنهام در هر دو بازی مقابل میلان موفق به گلزنی نشد. گل دقیقه هفتم براهیم دیاز در سن سیرو در بازی رفت کافی بود تا آن‌ها تیم آنتونیو کونته را حذف کنند.

اینترمیلان سپس در مرحله یک چهارم نهایی به همشهری خود پیوست؛ این اولین باری است که هر دو تیم از فصل 06-2005 در یک چهارم نهایی حضور داشتند.

اینتر در بازی برگشت به تساوی بدون گل رضایت داد و در بازی رفت یک بر صفر پورتو را شکست داده بود تا جواز صعود به دور بعدی را به دست بیاورد.

پس از تساوی یک بر صفر مقابل لایپزیگ، منچسترسیتی اقتدار خود را در لیگ قهرمانان این فصل ثبت کرد. پنج گل ارلینگ هالند به پپ گواردیولا کمک کرد تا در بازی برگشت 7 بر صفر پیروز شود.

رویاهای لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا برای سومین فصل متوالی به دستان رئال مادرید به پایان رسید زیرا آنها تاوان باخت سنگین ماه گذشته خود در آنفیلد را پرداختند. رئال مادرید بازی برگشت را یک بر صفر برد تا در مجموع 6-2 پیش برود.

ویکتور اوسیمن دو گل به ثمر رساند که ناپولی جواز صعود را در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل آینتراخت فرانکفورت به دست بیاورد. شاگردان لوچیانو اسپالتی از بازی رفت دو گل جلوتر بودند و 3-0 در خانه پیروز شدند تا برای اولین بار به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند.

قوانین قرعه کشی چیست؟

هر دو قرعه‌کشی آزاد هستند، بنابراین تیم‌هایی از یک کشور هم می‌توانند در این مرحله با هم دیدار کنند و تیم‌هایی که در مرحله گروهی به مصاف هم رفتند نیز می‌توانند مقابل یکدیگر قرار بگیرند.

همچنین لازم به ذکر است که قانون گل های خارج از خانه دیگر در سراسر رقابت های اروپایی اجرا نمی‌شود.

تاریخ های کلیدی لیگ قهرمانان اروپا

طرفداران باشگاه‌های باقی مانده در لیگ قهرمانان باید تقریبا یک ماه منتظر بمانند تا تیم‌های خود را دوباره در رقابت بزرگ اروپا ببینند.

بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی: سه شنبه 11 آوریل و چهارشنبه 12 آوریل

دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی: سه شنبه 18 و چهارشنبه 19 آوریل

بازی‌های مرحله نیمه نهایی: سه شنبه 9 و چهارشنبه 10 می

بازی‌های برگشت نیمه نهایی: سه شنبه، 16 و چهارشنبه، 17 می

فینال: شنبه 10 ژوئن

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز