خبرگزاری کار ایران

یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

رئال مادرید - چلسی: آبی‌ها انتقام می‌گیرند؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۷۸۰۰

تیم رئال مادرید برای اولین‌بار در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان تیم چلسی خواهد بود.

به گزارش ایلنا، در فرهنگ لغت واژه‌های برتر برای توصیف کریم بنزما شماره 9 رئال مادرید وجود ندارد، کسی که برای مدت طولانی در برنابئو به جای کریستیانو رونالدو در یک پله پایین‌تر بازی می‌کرد اما اکنون در حالی که لوس‌بلانکوس به دنبال افتخارات داخلی و قاره‌ای هستند، در کانون توجه قرار گرفته است.

انگار یک هت تریک برای کنار گذاشتن پاری سن ژرمن از رقابت ها کافی نبود، بنزما با نمایشی فوق العاده در استمفوردبریج موفق شد یک هت‌تریک دیگر مقابل قهرمان اروپا به ثمر برساند؛ او با دو ضربه سر و یک استفاده از اشتباه مندی موفق شد سه گل به ثمر برساند.

شاگردان کارلو آنچلوتی در نیمه‌نهایی رقابت‌های امسال یک پای محکم دارند و همچنین مطمئن شدند که برتری دو رقمی خود را نسبت به تیم‌های تعقیب‌کننده در لالیگا با پیروزی مستقیم 2-0 مقابل ختافه حفظ می‌کنند.

لوس بلانکوس مطمئناً ثابت کرده که برتری 4-0 ال کلاسیکو به دست بارسلونا چیزی غیرعادی نبوده و تنها یک بار در 10 بازی قبلی در لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی در بازی رفت خارج از خانه شکست خورده اند؛ آژاکس همچنان زنگ تلخی را برای برخی از هواداران برنابئو به صدا در می آورد.

دومین حضور متوالی در نیمه نهایی اکنون در دید رئال مادرید است و آنها در هر سه برد اخیر خود در لیگ قهرمانان حداقل دو گل در زمین خانگی به ثمر رسانده اند، اما چلسی موفق شد با نمایش پر گل خود در ساحل جنوبی به شکست برابر رئال پاسخ بدهد.

به نظر می رسد دفاع از قهرمانی آن‌ها پس از چنین باخت فاجعه بار در بازی رفت به هم ریخته باشد اما ضربه سر کای هاورتز حداقل بارقه ای از امید را به چلسی داده است. توخل در نیاز مبرم به پاسخی به شکست‌های خانگی مقابل لوس بلانکوس و برنتفورد، واکنشی را دریافت کرد که انتظارش را داشت. مقابل ساوتهمپتون آنها به برتری ۶ بر صفر دست پیدا کردند.

توخل به سختی می‌توانست درخواست گرم کردن بهتری برای سفر به برنابئو داشته باشد، جایی که آن‌ها باید شاهکاری را انجام دهند که هیچ تیم انگلیسی تا به حال برای زنده ماندن در رقابت ها انجام نداده است - پیروزی در زمین رئاف توسط حداقل به ثمر رساندن دو گل.

علیرغم سقوط اخیر آن‌ها در استمفورد بریج، کار تخریب در سنت ماری نشان دهنده هفتمین برد خارج از خانه چلسی در تمام رقابت‌ها بود و آن‌ها تنها در یکی از 15 بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا در خارج از خانه موفق به گلزنی نشده اند.

پیروزی بر آبی‌ها در استمفورد بریج باعث شد رئال مادرید به یک روند بدون برد 5 بازی مقابل این باشگاه لندنی در رقابت‌های اروپایی پایان دهد و اکنون فشار بر شاگردان آنچلوتی است تا از رنجی که چند هفته پیش بر پاری سن ژرمن تحمیل کردند، خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز