خبرگزاری کار ایران

یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

چلسی - رئال مادرید: قسمت اول نبرد انتقامی

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۳۶۸

تیم رئال مادرید که سال گذشته در دور نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا توسط چلسی حذف شده بود، امشب در بازی دور رفت از ساعت ۲۳:۳۰ میهمان تیم چلسی خواهد بود.

به گزارش ایلنا، ادامه بلاتکلیفی در مورد مالکیت چلسی، هیچ لطفی به قهرمان لیگ قهرمانان نمی‌کند، اما دفاع آبی‌ها از تاج و تخت خود تا جایی پیش می‌رود که تیم خطرناک لیل در دور قبلی برابر همتایان انگلیسی خود نتوانست خطرساز شود.

چلسی پیش از سفر به استادیوم پیر مائوروی، پس از کسب پیروزی 2-0 مقابل در زمین خانگی، در یک هشتم پایانی یک برخورد محکم داشت، جایی که ضربه بوراک یلماز با گل‌های پولیشیچ و سزار  آزپیلیکوئتا مواجه شد.

 تا آخر هفته، چلسی کار خیره‌کننده‌ای در تمرکز روی تلاش‌های خود در زمین انجام داده بود، اما توخل در توضیح تسلیم شدن تیمش مقابل برنتفورد شکست خورد، زیرا زنبورها در استمفوردبریج با نتیجه 4-1 برنده شدند و خانه را ترک کردند.

 پایان شکست ناپذیری شش بازی آنها در تمامی رقابت‌ها به این شکل ناامیدکننده، چیزی نیست که توخل قبل از دیدار با رئال مادرید انتظار داشت اما از فصل 11-2010 آبی‌ها در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حذف نشده‌اند.

دفاع آبی‌ها به میل خود توسط برنتفورد در آخر هفته شکسته شد، اما تیم توخل در حالی وارد بازی رفت می‌شود که هر یک از 5 بازی قبلی خانگی خود در لیگ قهرمانان اروپا را با پنج کلین شیت به پایان رسانده بود.

تمایل پاری سن ژرمن به سقوط به ظاهر غیرممکن در لیگ قهرمانان، تلاش های اروپایی آنها را در چند فصل گذشته مشخص کرده و رئال مادرید با یک بازگشت خارق العاده در مقابل تماشاگران سانتیاگو برنابئو، آخرین تیمی بود که پاریسی ها را بیشتر ناامید کرد.

قبل از انتقال مورد انتظار در تابستان به مادرید، دومین تست آزمایشی کیلیان امباپه با گل آغاز شد تا تیمش در مجموع 2-0 به پیش بیفتد، اما ویژگی‌های همیشگی کریم بنزما فرانسوی، زمانی که این بازیکن 34 ساله موفق شد، درخشید.  او با استفاده از اشتباهات دفاعی PSG برای به ثمر رساندن هت تریک سریع و زنده نگه داشتن رویای لیگ قهرمانان برای رئال، ستاره تیمش شد.

تیمی که 13 تاج اروپایی به نام خود داشته و پاری سن ژرمن را کنار گذاشت که همچنان به دنبال اولین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا بود، روی کاغذ یک نتیجه آشکار رقم زد، اما مطمئنا نمی‌توانست درامی را که در پایتخت اسپانیا رخ داد، پیش از بازگرداندن رئال به زمین پیش‌بینی کرد.

شکست 4-0 توسط بارسلونا در الکلاسیکو راهی مطمئن برای تضعیف روحیه بود و رئال در آخر هفته مقابل سلتاویگو از بهترین حالت خود فاصله داشت، اما یک جفت پنالتی بنزما در نهایت آنها را برای ششمین پیروزی در هفت مسابقه‌ آماده کرد.

پیروزی مقابل سلتاویگو همچنین نشان دهنده سومین برد خارج از خانه برای لوس بلانکوس است که فصل گذشته در استمفورد بریج 2-0 از چلسی شکست خورد و پس از تساوی 1-1 در استادیوم آلفردو دی استفانو، آبی ها به دور بعدی رفتند.

بازی امشب بیشتر یک مسابقه انتقامی است و شاگردان کارلو آنچلوتی بسیار امیدوار خواهند بود که ناکامی فصل گذشته لیگ قهرمانان را از ذهن هواداران خود پاک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز