خبرگزاری کار ایران

یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

ناپولی‌ - میلان: پیولی به دنبال هت‌تریک، اسپالتی به فکر کامبک

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۸۵۴

میلان و ناپولی‌ در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش ایلنا، وقتی این دو غول ایتالیایی در ورزشگاه مارادونا در سری آ به مصاف هم رفتند، میلان 4-0 برنده شد و حالا در بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با یک گل پیش افتاده است.

علیرغم شروع معمولی در سن سیرو، ناپولی‌ نتوانست از فرصت‌هایش در بازی اول چهارشنبه گذشته استفاده کند و ضربه اسماعیل بناسر باعث شد یک بر صفر شکست بخورند.

ورزشگاه افسانه‌ای مارادونا که در ابتدای آوریل متحمل یک شکست شوکه کننده با چهار گل به میلان شد، دیگر قلعه‌ای غیرقابل نفوذ به نظر نمی‌رسد، زیرا نه تنها ناپولی اخیراً در آنجا به لاتزیو نیز باخت، بلکه در آخر هفته آن‌ها موفق به شکست هلاس ورونا نشدند.

با تساوی بدون گل در خانه برابر ورونا، شاید تنها نکته مثبت برای شاگردان لوچیانو اسپالتی زمانی بود که ویکتور اوسیمن، به عنوان بازیکن تعویضی در نیمه دوم از مصدومیت بازگشت. ناپولی‌ در 12 بازی خانگی آخر خود در رقابت‌های باشگاهی اروپا شکست نخورده‌ است.

علیرغم افت تقریباً اجتناب ناپذیر، اسپالتی و همکارانش هنوز در مسیر کسب اولین قهرمانی سری آ از سال 1990 هستند، اما رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان باعث ایجاد زمینه جدیدی برای یکی از مشهورترین باشگاه‌های کالچو خواهد شد.

آخرین تیمی که سه بار در یک فصل ناپولی را شکست داد، لاتزیو در فصل 95-1994 بود اما میلان مطمئناً پس از پیروزی‌ متوالی بر آن‌ها در این ماه، احساس خواهد کرد که می‌تواند پس از لاتزیو این آمار را به دست بیاورد.

روسونری همچنین از هر سه دیدار اخیر خود در ناپل در لیگ، حداکثر امتیاز را کسب کرده، بنابراین از رویارویی با حریف امشب در خانه‌اش نمی‌ترسد.

میلان 38 بازی از 44 بازی اروپایی را پس از پیروزی در بازی رفت در خانه با برد پشت سر گذاشته است، بنابراین تاریخ مطمئناً به نفع آن‌هاست. با این حال پیروزی بر ناپولی تنها موفقیت میلان در سری آ از ماه فوریه بود.

در طی این مدت، پیولی شاهد شکست تیمش توسط اودینزه و فیورنتینا بود و با سالرنیتانا، امپولی و اکنون بولونیا متوقف شده است.

میلان با وجود تمام مشکلاتی که در طول دفاع نامطلوب از عنوان قهرمانی داشت، آن‌ها 22 امتیاز با ناپولی در جدول رده بندی سری آ فاصله دارند، به طور مداوم در رقابت‌های اروپایی پیشرفت می‌کنند و حتی یک گل در 5 بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا دریافتی نکرده‌اند. 

 ترکیب احتمالی ناپولی:

مرت، دی لورنزو، رحمانی، ژسوس، روی،  اندومبله، لوبوتکا، زیلینسکی، لوزانو، اوسیمن، کواراتسخلیا

 ترکیب احتمالی آث میلان:

مینیان، کالابریا، کیائر، توموری، هرناندز، کرونیچ، تونالی، دیاز، بناسر، لیائو، ژیرو

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز