خبرگزاری کار ایران

بحران عجیب اینتر و اینزاگی

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۱۲۴

اینتر برای سومین بازی خانگی متوالی بدون به ثمر رساندن گل شکست خورد.

به گزارش ایلنا، اینتر به معنای منفی تاریخ‌سازی کرده یعنی برای اولین بار در تاریخ سری آ متحمل سه شکست متوالی خانگی بدون گلزنی شد.

نراتزوری روز گذشته با ضربه سر لوکا کالدیرولا با نتیجه یک بر صفر مغلوب مونزا شد. این نتیجه در حالی رقم خورد که پیش از این هم برابر یوونتوس و فیورنتینا در دو بازی خانگی قبلی شکست خورده بودند.

به سختی می‌توان مشکل اینتر تشخیص نداد، زیرا در طول پنج بازی اخیر، اینتر بیش از 100 بار برای گلزنی مقابل دروازه حریف تلاش کرده و تنها دو بار موفق به گلزنی شده است! از این دو گل، یکی توسط رابین گوسنس مقابل سالرنیتانا و دیگری پنالتی روملو لوکاکو بود.

مشکل به کوپا ایتالیا و لیگ قهرمانان اروپا نیز کشیده می‌شود. در هشت بازی اخیر، آن‌ها تنها 5 گل به ثمر رسانده‌اند و دو گل در در جریان مسابقه، توسط گوسنس و نیکولو بارلا برابر بنفیکا به ثمر رسید.

ادین ژکو در 15 بازی اخیر خود به هیچ وجه موفق به گلزنی نشده است. او آخرین بار 18 ژانویه گلزنی کرد. لائوتارو مارتینز در 10 بازی اخیرش برابر اودینزه و لچه دو گل به ثمر رساند که هیچ کدام از آن‌ها تعیین کننده نبودند. او 5 مارس آخرین گلش را به ثمر رساند.

روملو لوکاکو از دیدار برابر لچه در جریان بازی  هنوز گلی نزده است؛ بازی با لچه در نخستین هفته مسابقات بود! این در حالی است که خواکین کوره‌آ از 29 اکتبر تاکنون موفق به گلزنی نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز