خبرگزاری کار ایران

اینزاگی: تبریک به میلان اما به اینتر افتخار می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۳۲۰

سیمونه اینزاگی میلان را به خاطر فتح اسکودتو پس از یک «دوئل شگفت‌انگیز» در طول فصل لایق می‌داند، اما با به دست آوردن 84 امتیاز سری آ و بردن دو جام، احساس افتخار می‌کند.

به گزارش ایلنا، با این وجود، فصل اخیر برای سیمونه اینزاگی این یک فصل موفق بود، قهرمانی در کوپا ایتالیا و سوپرجام ایتالیا را به دست آورد، اما آنها عنوان قهرمانی سری آ را حفظ نکردند.

آنها آن را به بازی آخر فصل رساندند و سمپدوریا را با دو گل خواکین کوریا و ایوان پریشیچ 3-0 شکست دادند، اما پیروزی 3-0 میلان در خارج از خانه مقابل ساسولو تعیین کننده برنده عنوان قهرمانی بود.

اینزاگی به DAZN گفت: "من به تیم به خاطر فصلی عالی که می توانست با اسکودتو فوق العاده باشد، تبریک می گویم. من به میلان برای رسیدن به امتیاز 86 تبریک می گویم، اما به خودمان هم تبریک می گویم، زیرا 84 امتیاز چیزی نیست که از آن صرف نظر کنیم. من به این تیم افتخار می کنم، ما کارهای بزرگی انجام دادیم، مانند میلان.

در پایان از اینزاگی پرسیده شد که میلان چه چیزی بیشتر از اینتر دارد. او پاسخ داد: "دو نکته. آنها همچنین در پایان فصل ثبات بیشتری داشتند. در مورد ما، در جریان بازی رفت و برگشت لیگ قهرمانان اروپا با لیورپول، زمین را از دست دادیم، اما 84 امتیاز هنوز زیاد است. در چند روز آینده، آنچه را که می‌توانستیم انجام دهیم، تجزیه و تحلیل خواهیم کرد. بدیهی است که ما اینتر هستیم، دو جام بردیم، اما هنوز طعم تلخی در دهان وجود دارد که اجازه دادیم اسکودتو را از دست بدهیم. باید تلاش کنیم که فاصله دو امتیازی بین خود و میلان در فصل آینده را کم کنیم. این یک سفر طولانی بود، یک سفر مثبت، اما نمی توانم انکار کنم که هیچ کس دوست ندارد، دوم شود."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز