خبرگزاری کار ایران

دویست و سی‌امین دربی میلان: مچ اندازی اینزاگی و پیولی

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۱۱۵

اینترمیلان به دنبال افزایش چهار امتیاز برتری نسبت به آث میلان در صدر جدول رده بندی سری آ در دربی دلامادونینا به میدان می‌رود.

به گزارش ایلنا، تغییری باورنکردنی از آخرین دربی میلان، در ماه نوامبر، باعث شد که اینتر با کسری 7 امتیازی خود، شانس کسب برتری را عوض کند.

دویست و سی‌امین مسابقه آخر هفته دربی دی میلانو، دو تیم را که از آخرین دیدارشان در جهت‌های متفاوتی پیش می‌روند، گرد هم می‌آورد، زیرا اینتر از آن زمان تاکنون نسبت به همشهری‌های خود در جدول لیگ برتری جلوتر ایستاده و در نتیجه به تیم محبوب برای حفظ اسکودتو تبدیل شده است.

پس از تساوی یک بر یک اینتر در بازی برگشت، ممکن است اینتر از کسب چهارمین برد از پنج دربی محروم باشد اما تنها یکی از 11 دیدار اخیر خود با میلان در لیگ را باخته است. نه تنها این، بلکه در حالی که نراتزوری در لیگ قهرمانان اروپا پیشرفت کرد، پسرعموهای آنها در سن سیرو به طور کلی از رقابت‌های اروپایی خارج شدند و از این رو قسمت آبی و سیاه شهر دوباره غالب است.

آخرین بار قبل از تعطیلات، پیروزی گل دیرهنگام ادین ژکو در برابر ونزیا، اینتر را از میلان و ناپولی در رقابت قهرمانی دور کرده و همچنین ثابت کرد که تیم سیمونه اینزاگی می‌تواند در زمانی که در بهترین حالت خود قرار نداشته باشد هم پیروز شود. پیروزی 2-1 آن‌ها بر ونزیا به این معنی است که اینتر اکنون در 28 بازی خانگی در سری آ شکست نخورده‌اند و آخرین باخت آن‌ها در لیگ در اکتبر 2020 به کسی جز میلان نبود.

اینزاگی با افزودن جسارت به بازیکنان نراتزوری از زمان ورودش، صعود تیمش به قله سری آ را بر اساس خط دفاعی غیرقابل نفوذی قرار داده است: بسته نگه داشتن دروازه در هفت بازی از 9 بازی اخیر خود در لیگ؛ که در آن فقط دو بار گل خورده اند. چنین مقاومتی در هفته‌های آینده مورد نیاز خواهد بود، زیرا اینتر بعد از دیدار با ناپولی به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا ورود کند.

در هفت بازی لیگ پس از دومین شکست آن‌ها مقابل تیم یورگن کلوپ در ماه نوامبر، ناهماهنگی بازی میلان را مخدوش کرده و آنها تنها در سه بازی از این بازی‌ها به برتری رسیده اند. آخرین ناکامی‌های آن‌ها با شکست خانگی شوکه‌کننده مقابل اسپزیا و به دنبال آن یک نمایش بی‌مزه در دیدار پرمخاطب با یوونتوس در پایان ماه گذشته رخ داد.

با این وجود، تساوی بدون گل در خانه مقابل بیانکونری، مردان استفانو پیولی را در فاصله نزدیکی از صدرنشینی نگه می دارد و پیروزی بر اینتر حتی آن‌ها را به یک امتیازی رتبه اول می رساند - البته آنها یک بازی بیشتر انجام داده‌اند.

با به عهده گرفتن نقشی مطیع در این رابطه در سال های اخیر، انتقام ممکن است عاملی در این هفته برای پیولی و زلاتان ابراهیموویچ بی نظیر باشد که هر دو عضو سابق اینتر هستند. این دو در بحبوحه احیای میلان در دو سال گذشته یک اتحاد بعید تشکیل داده‌اند و مصمم خواهند بود که با وجود عدم فعالیت در پنجره نقل و انتقالات، باشگاه خود را در مسیر تعیین شده حفظ کنند. با این اوصاف اما زلاتان با تایید سرمربی به بازی امشب نرسیده است و نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.

ناکامی میلان در جذب یک مدافع میانی برای پوشش مصدومیت سیمون کایر، بازیکن اصلی خط دفاعی و نگرانی‌های فیکایو توموری در زمینه تناسب اندام، ممکن است زودتر به آنها بازگردد؛ خط حمله بی‌رحمانه اینتر به طور قطع چنین نقاط ضعفی را در روز شنبه مورد هدف قرار خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز