خبرگزاری کار ایران

نیمه نهایی کوپا ایتالیا

پیش بازی دربی دلامادونینا: اینتر از میلان انتقام می‌گیرد؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۲۷۹۱

تیم‌های اینتر و میلان در بازی رفت نیمه نهایی کوپا ایتالیا از ساعت 23:30 امشب به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش ایلنا، آث میلان و اینترمیلان که تنها با دو امتیاز در جدول رده بندی سری آ از یکدیگر جدا شده‌اند، امشب در سن سیرو به مصاف هم می‌روند و در اولین بازی نیمه نهایی کوپا ایتالیا رو به روی هم قرار خواهند گرفت.

در دومین دربی دلا مدونینا فصل، روسونری با رقیب دیرینه خود در ورزشگاه «میزبان» بازی می‌کند و هدفشان این است که یک قدم به ششمین جام حذفی نزدیک‌تر شوند - جامی که همتایان نراتزوری آن‌ها در هفت دوره قبلی کسب کرده‌اند.

در حالی که فکر به کورس اسکودتو برای لحظه ای متوقف شده، هر دو غول میلانی پس از ناکامی طولانی مدت برای دومین شهر بزرگ ایتالیا در این رقابت، اکنون افکار خود را به دنبال شکوه کوپا ایتالیا معطوف کرده اند.

در حالی که اینتر بیش از یک دهه است که این جام را بالای سر نبرده است و هنوز هم رویای اولین دبل داخلی از زمان ژوزه مورینیو را در سر می پروراند، ناکامی میلان به سال 2003 بازمی گردد، زمانی که آندری شوچنکو و ریوالدو در فینال کوپا ایتالیا گلزنان پیروزی بازی فینال مقابل رم بودند.

پیش از بیست و ششمین دربی تاریخ کوپا ایتالیا - جایی که روسونری با پیروزی 10 از 8 پیروزی نراتزوری پیش اسا - تعادل بین باشگاه ها به خوبی برقرار است. تیم دوم میلان در آخرین دیدار تیم‌ها در لیگ صدرنشین شد - پیروزی 2-1 چند هفته پیش، جایی که اولیویه ژیرو اینتر را ناکام گذاشت - و آنها هنوز هم در سری آ پیش هستند.

تیم استفانو پیولی که یک هفته قبل در سالرنیتانا به تساوی رسید، با شکست از ساسولو، بار دیگر در بازی ابتدایی آخر هفته به تساوی رسید - در خانه اودینزه با نتیجه 1-1 به کسب تنها یک امتیاز رضایت دادند. آنها امتیاز اندک خود را حفظ کردند، اما در مقابل اینتر هم نتوانست جنوا را از پیش روی بردارد.

اکنون که دو تیم توجه خود را به جام حذفی برمی‌گردانند - همانگونه قبلاً از لیگ قهرمانان اروپا حذف شده‌اند - هواداران میلان می‌توانند هنگام میزبانی در استادیوم جوزپه مه آتزا، تاریخ غنی جام‌های ایتالیا را بررسی کنند.

میلان تنها دو بار از 18 بازی خانگی اخیر خود در این رقابت‌ها باخته است - اگرچه، البته، چنین برتری در هنگام رویارویی با اینتر در سن سیرو بسیار کمتر به حساب می آید. پس از سه حذف متوالی در یک هشتم نهایی، اینتر اکنون از دو مرحله یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا پس از پیروزی مقابل رم در دور قبل، به دور بعدی صعود کرده است.

با این حال، آن پیروزی 2-0 مقابل تیم فعلی مورینیو، جدیدترین صعود آنها باقی مانده است، سیمونه اینزاگی از آن زمان تاکنون شاهد دو تساوی و دو شکست تیمش از چهار بازی قبلی خود بوده است. در واقع، اینتر با شکست در لحظات پایانی مقابل میلان در ابتدای ماه گذشته، فقط یک بار در شش اخیر بازی پیروز شده است - آنها در خانن لیورپول و تیم میانی جدول سری آ یعنی ساسولو شکست خورده‌اند. در مقابل هم از سفرها به خانه رقبای عنوان قهرمانی یعنی ناپولی و همچنین جنوا که در رده نوزدهم قرار دارند، امتیاز کسب کردند.

با این حال، نراتزوری هنوز یک بازی در دست دارد و با وجود تلاش‌های میلان برای متوقف کردن آن‌ها، می‌توانند یک بازی بهتر از قهرمانی سال گذشته که مدتها انتظارش را می‌کشیدند، کسب کنند. اکنون در مرحله حذفی کوپا که در دو بازی برگزار می‌شود، قانون گل‌های خارج از خانه حذف شده، بنابراین اینزاگی مشتاق است با حداقل یک گل در بازی خارج از خانه روز سه‌شنبه، در این هفته برتری کسب کند. چنین حواشی می تواند سرنوشت دومین درگیری دربی را رقم بزند که در نهایت تیم را برای رویارویی با یوونتوس یا فیورنتینا در فینال نمایشی ماه می آماده می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز