خبرگزاری کار ایران

۲۳ روز بعد از جنجال بزرگ؛ اینبار نبرد صدرنشینی

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۱۰۳۶

روز یکشنبه شهر میلان شاهد رویارویی مجدد دو تیم اینتر و میلان در فصل جاری خواهد بود.

به گزارش ایلنا، دو تیم اینتر و میلان عصر یکشنبه از ساعت ۱۷/۳۰ در رورزشگاه سن سیرو در دیدار برگشت این فصل سری آ باید به مصاف یکدیگر بروند و اختلاف یک امتیازی دو تیم حساسیت بازی را بسیار زیاد کرده است،اینتر که پس از ۲۳ هفته توانست صدرنشینی اش را پس از پیروزی مقتدرانه برابر لاتزیو تثبیت کند،حال امیدوار است تا بتواند با پیروزی برابر رقیب دیرینه اش اختلاف امتیاز را به ۴ برساند و با خیال راحت تری ادامه فصل را دنبال کند، اما در آن سوی میدان شاگردان پیولی با شکست مقابل لا اسپزیا و تساوی برابر ستاره سرخ بلگراد پا به دلامادونینا خواهند گذاشت تا بتوانند با پیروزی برابر اینتر پس از یک هفته غیبت دوباره به صدر جدول برگردند. 

اینبار ضرب و شتم یا صلح و دوستی؟!

بی شک همه علاقمندان فوتبال منتظر تقابل دوباره زلاتان ابراهیموویچ و لوکاکو هستند، این دو بازیکن در دیدار دو تیم در جام حذفی درگیری بسیاری با یکدیگر داشتند تا جایی که شنیده میشد لوکاکو زلاتان را تهدید به مرگ کرده است با این حال باید دید واکنش این دو هم تیمی سابق پس از مقابله با یکدیگر چگونه خواهد بود. دو تیم میلان و اینتر تا کنون ۲۹۷ بار مقابل یکدیگر قرار گرفته اند که سهم میلان ۱۱۳ پیروزی و سهم اینتر ۱۰۶ برد بوده است.

اینتر تحت هدایت آنتونیو کونته ۴ بار شهرآورد دلامادونینا را تجربه کرده که سه بار آن پیروزی یکبار نیز شکست نصیر این تیم شده است و میلان نیز با هدایت پیولی دو شکست و یک پیروزی را کسب کرده است.از آخرین باری که دو تیم به تساوی رسیدند نیز دو فصل میگذرد و عمدتا دیدارهای دو تیم در چند سال اخیر جذاب و بعضا پر گل نیز دنبال شده است.

اینتر هم اکنون با ۵۰ امتیاز صدرنشین سری آ است و میلان نیز با ۴۹ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد،باید دید روز یکشنبه کدام یک از دو تیم میتواند گام بلندی به سمت قهرمانی در سری آ بردارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز