خبرگزاری کار ایران

تارتار: می‌توانستیم برنده باشیم / فکر می‌کنم در صحنه گل خطا روی مدافع ما صورت گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۹۹۱

سرمربی تیم ملوان بندرانزلی گفت: انصافا می‌توانستیم برنده بازی باشیم و فکر می‌کنم روی صحنه گل خطا روی مدافع ما صورت گرفته است.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار پس از تساوی ۱-۱ ملوان برابر استقلال خوزستان در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: بازی سختی بود. من قبل از بازی هم گفتم استقلال خوزستان دور برگشت نتایج خوبی گرفته و کارمان سخت بود، اما انصافا می‌توانستیم برنده باشیم. فکر می‌کنم روی صحنه گل خطا روی مدافع ما صورت گرفته است. 

وی افزود: ما فیلم را بازبینی کردیم. بازیکن خارجی حریف، اندونگ، خطا انجام می‌دهد و خودش هم بعد از ریباند گل را می‌زند. امیدوارم ما اشتباه کرده باشیم، چون آقای کوپال ناظمی از داوران خوب ما هستند، اما فکر می‌کنم در آن صحنه اشتباه کردند و امیدوارم کارشناسی شود. بعد از آن هم بازی متعادل بود.

تارتار در پایان در خصوص شرایط استقلال خوزستان گفت: استقلال در نیم فصل تیمش را تقویت کرده و فکر می‌کنم دور برگشت نتایج خوبی داشته و در این زمین چند برد و مساوی کسب کرده و تیم بهتری شده است. امیدوارم تیمی که استحقاق ماندن در لیگ را دارد، بماند و در حقش اجحاف نشود و داوران ما هم با توجه به اینکه VAR نیست، دقت داشته باشند که خدایی نکرده حقی از تیمی تضییع نشود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز