خبرگزاری کار ایران

از ظرفیت های صالحی امیری استفاده نکردیم

افشارزاده: فدراسیون باید از باشگاه ها بیشتر حمایت می کرد / اتفاق خوبی نیست که در AFC و فیفا کرسی نداریم/ آجورلو هر کمکی بخواهد حاضرم انجام دهم

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۰۳۷۲

مدیرعامل اسبق استقلال در خصوص حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داد.

بهرام افشارزاده مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص حضور محمد پولادگر در معاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانتان اظهار داشت: روز گذشته با ایشان تماس گرفتم و این عنوان را تبریک گفتم ایشان آگاهی کاملی نسبت به مسایل ورزش دارند و علاقمند به کار در ورزش هستند و باید به ایشان کمک کرد.

وی ادامه داد: ورزش ما هم اکنون نیاز به همبستگی دارد و باید کنار هم بتوانیم یک کار بزرگ انجام دهیم حتی باید به خود دکتر سجادی هم کمک کرد کار راحت و سختی در پیش است کمیته المپیک با توجه به انتخاباتی که در پیش دارد باید هر چه زودتر تکلیفش مشخص باشد.

معاون سابق توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص عملکرد صالحی امیری در کمیته ملی المپیک افزود: ایشان کارشان را به خوبی انجام داد در المپیک هم نتایج خوبی کسب کرد به نظرم نتوانستیم به خوبی از ظرفیت ایشان استفاده کنند.

وی در خصوص حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: من اخبار را مرتب پیگیری می‌کنم ما از کشورهای صاحب فوتبال در آسیا هستیم و این اتفاق برای ایران خیلی بد بود ما بهترین لژیونرها را در اروپا داریم و اکثرا موفق هستند. واقعا نمی‌دانم که در فوتبال چه می‌گذرد که چنین اتفاقاتی می‌افتد به نظرم باید فدراسیون فوتبال حمایت بیشتری از این دو تیم انجام می‌داد. استقلال و پرسپولیس همیشه بدهکار هستند و سال‌هاست که درگیر آ‌ن هستند و برای فوتبال ایران خوب نیست که همیشه در مجامع بین المللی درگیر شکایت خارجی‌ها هستیم. به نظرم روابط بین الملل فدراسیون فوتبال در این چند وقت چشم و گوشش را بازتر می‌کرد او باید شش تا گوش شش تا دست داشت تا کارها را مو به مو پیش می‌برد وقتی ما در AFC و فیفا کرسی نداشته باشیم باید منتظر چنین اتفاقاتی باشیم.

افشارزاده خاطرنشان کرد: به هر حال در گذشته و در زمان تاج شرایط بهتر بود حداقل ایشان را بهتر می شناختند و از اتفاقات و بسیاری از مسایل جلوگیری می‌کرد.

مدیرعامل سابق استقلال در خصوص شرایط این تیم در لیگ برتر جاری اظهار داشت: من روی استقلال حساسیت دارم و شاید برایتان جالب باشد که همیشه دقایق پایانی بازی‌های این تیم را می‌بینم. طاقت باخت این تیم را ندارم خیلی خوشحالم که این تیم صدر جدول است تیم شرایط خوبی دارد مردم علاقمند به این دو تیم هستند و باید شرایط دو تیم را بهتر کرد. استقلال امسال می‌تواند قهرمانی لیگ برتر را کسب کند مطمئن باشید مشکل این دو تیم در آسیا به زودی حل خواهد شد و شرایط این گونه نخواهد بود.

افشارزاده در پایان گفت: باید از آجورلو حمایت کرد ایشان سابقه مدیریتی خوبی دارد و می‌تواند در استقلال موفق باشد من هم به زودی با ایشان تماس خواهم گرفت و حتی اگر کمکی همه از من بخواهند انجام خواهم داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز