خبرگزاری کار ایران

فتح الله زاده: وزارت ورزش ویلموتس را آورد و باعث رفتن کی روش شد/ یک نفر یقه وزارت ورزش را بگیرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۱۵۱

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: متاسفانه شاگرد اول ها را از چرخه مدیریت ورزش خارج کرده ایم و تک ماده ها را آورده ایم.

به گزارش ایلنا، علی فتح الله زاده، مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال درباره عملکرد وزارت ورزش و جوانان در دوران ریاست جمهوری روحانی عنوان کرد: متاسفانه وزارت ورزش و جوانان در این مدت لطمات فراوانی به فدراسیون فوتبال زد. در بحث مربوط به کی روش باعث رفتن شد و در موضوع مربوط به ویلموتس هم توسط یک شرکت ایرانی که در هلند فعالیت داشت او را به تیم ملی آورد و تازه جدا از این بندهایی که الان در دادگاه عالی ورزش درگیرش هستیم هم بندهایی است که وزارت ورزش در قرارداد گنجاند.

وی ادامه داد: اگر می خواهیم ورزش سر و سامانی بگیرد باید یک تیم کارشناسی برای وزارت ورزش و جوانان تشکیل شود. بگوییم می خواهیم وزیر ورزش انتخاب کنیم و برنامه بگیریم و بررسی کنیم.کارنامه افراد مهم است.متاسفانه شاگرد اول ها را از چرخه مدیریت ورزش خارج کرده ایم و تک ماده ها را آورده ایم.

فتح الله زاده افزود: چند سال طول کشید تا سعید مولایی ساخته شود؟ چقدر طول کشید کیمیا علیزاده ساخته شود؟ یک مسول باید یقه وزارت ورزش را بگیرد که چه کرده اید این ها رفته اند؟ باید پاسخ بدهند.با سرمایه های ورزش کشور چه کردند؟ چقدر باند و باندبازی! چقدر آدم سیاسی آوردیم. آنها در سیاست موفق بودند و جزو درجه یک ها بودند ولی در ورزش مردود شدند. چرا؟چون اینجا در ورزش عشق می خواهد و همدلی می خواهد.بحث ادعا اگر باشد که همه ادعا دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز