خبرگزاری کار ایران

اجرای ۵۲ طرح مشترک در راستای ترویج سنت‌های حسنه و گسترش فرهنگ انفاق و احسان

کد خبر : ۱۵۱۱۰۱

روزانه ۸۳۰ میلیون ریال مشارکت‌های مردمی در استان جمع آوری می‌شود که نسبت به سال گذشته ۲۹ درصد رشد دارد.

کمیته امداد امام خمینی(ره) به عنوان یک نهاد مردمی در راستای کمک به نیازمندان، طرح‌های مختلفی را اجرا می‌کند.
به گزارش ایلنا، علیرضا ابراهیمی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان، با بیان اینکه پیش بینی می‌شود کل درآمد مشارکت‌های مردمی استان طی سال جاری ۳۰۴ میلیارد ریال است، افزود: روزانه ۸۳۰ میلیون ریال مشارکت‌های مردمی در استان جمع آوری می‌شود که نسبت به سال گذشته ۲۹ درصد رشد دارد.
وی، به اجرای ۵۲ طرح مشترک در راستای ترویج سنت‌های حسنه و گسترش فرهنگ انفاق و احسان اشاره کرد و تصریح کرد: از مهم‌ترین این طرح‌ها می‌توان به طرح شفا در راستای کمک به بیماران نیازمند، طرح رضوان در راستای احداثمسکن، طرح ماعون در راستای اشتغالزایی و طرح کوثر در راستای تهیه جهیزیه اشاره کرد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان، در ادامه گفت: همچنین مطالعه و نیازسنجی ۱۵ طرح تحقیقاتی و پژوهشی در راستای علمی کردن فعالیت‌های امداد و استفاده از دانش علم روز طی سال جاری در استان انجام شده است.
ابراهیمی، خاطرنشان کرد: ۶۳ مورد تفاهم نامه همکاری با نهادهای مختلف مردمی و دولتی با رویکرد استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان در راستای حل نمودن مشکلات نیازمندان طی سال جاری انجام شده است.
وی، از راه اندازی مراکز نیکوکاری در قالب طرح مشارکت‌های مردمی در استان خبر داد و اظهار داشت: ایجاد تشکل‌های مردمی، بهترین راهکار برای ارائه خدمات بهینه به نیازمندان و محرومین جامعه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز