خبرگزاری کار ایران

استاندار همدان:

اقتصاد کشور در حال پویایی و بالندگی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۳۴۴

استاندار همدان گفت: با وجود همه دسیسه‌های دشمنان، این سرزمین و کشور در تمامی زمینه‌ها و ابعاد رشد و پیشرفت خوبی داشته و در شرایط سخت و مشکلات اقتصادی، هر روز در نقاط مختلف کشور پروژه‌های بزرگی افتتاح می‌شود که نشان از پویندگی و بالندگی اقتصاد است‌.

به گزارش ایلنا از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد روز دوشنبه در آیین بهره‌برداری از شرکت به طعم لبن پارسیان ملایر اظهار کرد: در شرایط سختی که سرمایه‌گذاران پای کار تولید و اشتغال هستند، ما دست تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران را می‌بوسیم.

وی با بیان اینکه حاکمیت به معنای کلیت نظام و در راس آن رهبر معظم انقلاب حامی تولیدکنندگان هستند، افزود: همه ساله رهبری انقلاب مبحث تولید، اشتغال و رونق تولید را به ما یادآوری می‌کنند که امسال هم رشد تولید و مهار تورم را مد نظر قرار دادند و در این راستا پیگیر مسائل و مشکلات تولیدکنندگان هستیم.

استاندار همدان گفت: کشور ما امروز بیش از هر چیزی نیاز به وحدت و انسجام دارد و با وجود خواست دشمنان این سرزمین در همه زمینه‌ها و ابعاد توانسته رشد و پیشرفت خوبی داشته باشد.

قاسمی‌فرزاد بیان کرد: مشکلات هم وجود دارد، اما مانع حرکت ما نمی‌شود و در استان همدان در ایام دهه فجر هزار و ۴۳۳ پروژه افتتاح و بهره‌برداری شد که از این تعداد عملیات اجرایی ۸۳ پروژه آغاز شد.

وی یادآور شد: در شهرستان ملایر نیز پروژه‌های بی‌شماری مورد افتتاح قرار گرفت که در محله کم برخوردار سرای محله با همت فرماندار و شهردار ملایر در جهت عدالت‌محوری در مناطق کم برخوردار افتتاح شد.

استاندار همدان تاکید کرد: اقدامات و اشتغال ایجاد شده و افتتاح شرکت تولید بستنی با حضور سرمایه‌گذار، رونق و بستری مناسبی به این مجموعه داده شود و ما در تمامی مراحل در کنار سرمایه‌گذاران هستیم.

قاسمی‌فرزاد گفت: یک پروژه بسیار بزرگ که در تاریخ ملایر بی‌سابقه است، با وسعت ۵۱۵ هکتار در قالب ۲ شهرک امروز به برکت ایام دهه فجر و ایام شعبانیه کلنگ‌زنی می‌شود که منشا یک مجموعه و شهر جدیدی است.

وی با بیان اینکه با اجرای این مگاپروژه به اندازه وسعت کنونی ملایر به این شهر اضافه می‌شود، افزود: با اجرای این پروژه شاهد تحول، توسعه و رونق ملایر خواهیم بود و این شهرک‌ها از همه مجموعه شهرستان در طول بیش از یکسال و نیم گذشته پیگیری شد و برای اجرای این پروژه عظیم فرماندار ملایر با جدیث بسیار بالا این موضوع را دنبال کرد.

استاندار همدان تاکید کرد: نمایندگان راه و شهرسازی و بنیاد مسکن و شورای تامین مسکن با حساسیت بالایی این پروژه را دنبال کردند که به ثمر رسید و بیش از هشت هزار قطعه واحد مسکونی به صورت ویلایی به متقاضیان واگذار می‌شود.

قاسمی‌فرزاد گفت: برای جوانی جمعیت نیز یک‌هزار واحد در سایه حمایت دولت سیزدهم در این مجموعه ایجاد می‌شود و امروز یک روز تاریخی و نقطه عطفی برای شهر ملایر است که در طول تاریخ ملایر، استان و کشور کم نظیر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز