خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون شوراهای اسلامی کار استان همدان:

کارگران در دریافت سبد کالا مورد بی‌مهری قرار گرفته‌اند

کد خبر : ۱۴۳۱۵۲

رئیس کانون شوراهای اسلامی کار استان همدان، با انتقاد از نحوه توزیع سبد کالا گفت: جای تاسف برای دولتمردان نهم و دهم بخاطر محروم نمودن این قشر از سهام عدالت و دولت یازدهم به‌خاطر محروم کردن کارگران از سبد کالاست.

ایلنا: رئیس کانون شوراهای اسلامی کار استان همدان، با انتقاد از نحوه توزیع سبد کالا گفت: جای تاسف برای دولتمردان نهم و دهم بخاطر محروم نمودن این قشر از سهام عدالت و دولت یازدهم بخاطر محروم کردن کارگران از سبد کالاست.
به گزارش ایلنا، احمد معبودی با بیان اینکه دولت یازدهم که با شعار تدبیر و امید و با نوید رفع مشکلات اقشار به روی کار آمد، افزود: متاسفانه کارگران مورد بی‌توجهی دولت قرار گرفته است.
وی به نظر کار‌شناسان مبنی براینکه حقوق کمتر از ۷۰۰ هزار تومان، زیر خط فرق محسوب می‌شود، تصریح کرد: از دولت یازدهم درخواست می‌کنیم هرچه سریع‌تر تصمیماتی اتخاذ تا همه کارگران از سبد کالا بهره‌مند شوند.
معبودی با بیان اینکه متاسفانه تصمیمی در دولت اتخاذ شده که به کارگران مستمری بگیر بالای ۵۰۰ هزار تومان سبد کالا تعلق نمی‌گیرد، ادامه داد: از نمایندگان دولت و دولتمردان درخواست بررسی حقوق کارگران در سال ۹۲ را داشته باشند و سپس اعلام نظر کنند.
وی بیان داشت: ما نمایندگان کارگران استان مطمئن هستیم که تصمیم دولتمردان درخصوص سبد کالا کار‌شناسی نبوده و از وضعیت معیشتی کارگران اطلاعی ندارند.
وی گفت: اگر دولت لازم داشته باشد در پایان سال برای جبران بخشی از هزینه‌ها به خانواده‌ها کمک کند نباید اقشار آسیب پذیر جامعه را که کارگران هستند نادیده بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز