خبرگزاری کار ایران

نامه سرگشاده تشکل‌های کارگری استان همدان به استاندار

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۱۵۵

تشکل‌های کارگری استان همدان طی نامه ای سرگشاده به استاندار، مراتب اعتراض خود را نسبت به عدم توجه به مشکلات کارگران اعم از اختلالات موجود در بحث تشکل های کارگری و کارفرمایی، آمارهای نادرست اشتغال، مدیران ناکارآمد در حوزه کارو ... اعلام و خواستار اقدام عاجل و تغییر شرایط به نفع کارگران شدند.

به گزارش ایلنا از همدان، در بخشی از این نامه آمده است: همانگونه که رهبر معظم انقلاب تاکید فرمودند وقتی در سیاست کلان کشور تلاش سیاستگذاران افق روشنی را در پیش رو نمایان می کند اما نتیجه مثبت این تلاش ها بعد از دو سال در سفره مردم مشاهده نمی شود حاکی از آن است که قسمتی از بدنه دولت همراهی و همگامی نمی کنند و این امر باعث شده تا حداقل در سه نوبت رئیس محترم جمهور خطاب به استانداران دستور حذف سریع و فوری مدیران ضعیف را صادر نماید!

 بارها دلسوزان انقلاب و یاران دولت مردمی این نقیصه را به مدیران ارشد دولت در استان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی متذکر شده اند اما گویی نوعی لجاجت و شاید رعایت خط قرمز سهمیه اصحاب قدرت در چینش مدیران باعث شده تا همچنان در بر همان پاشنه بچرخد!

جای بسی تعجب است که عده ای به نام ایجاد آرامش در جامعه، مدیرانی را در راس بعضی از مسئولیت‌های خطیر قرار داده و حمایت می کنند که نه تنها برای استان کارآمدی ندارند بلکه با بی‌تدبیری خود صدمات غیر قابل جبرانی را بر مردم تحمیل می کنند!

به صراحت اعلام می کنیم بی توجهی بیش از این به مطالبات تشکل های کارگری و کارفرمایی علاوه بر ایجاد انشقاق و گسست در نیروهای انقلاب و همراهان دولت مردمی در بخش کارگری و کارفرمایی، زمینه های فساد را افزایش می دهد و تاثیرات مخربی بر مدیریت و اقتصاد استان به جای خواهد گذاشت.

تشکل های کارگری و جریان انقلابی وظیفه خود می دانند به کمک مدیران ارشد استان آمده تا در راستای دستور ریاست محترم جمهور و وظیفه ذاتی خود با پاکسازی سریع و بدون وقفه چند مدیر نا کارآمد از سطوح مدیریتی، مدیران جهادی استان را برای رسیدن به اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی یاری نمایند و با تمام ناپاکی‌ها و پلشتی‌ها مبارزه کنند.

و من الله التوفیق

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز