خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آبفا استان خبرداد؛

ثبت ۵۵۱ فقره حوادث مرتبط با شبکه آب شهری در همدان

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۲۰۳

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: از ابتدای سال‌جاری ۵۵۱ فقره حوادث مرتبط با شبکه آب شهری ثبت و مرتفع شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حدود ۳۰۰ فقره کاهش داشته است.

به گزارش ایلنا از همدان، فرهاد بختیاری‌فر با اعلام این خبر گفت: در راستای تعمیر و نگهداری تأسیسات شبکه اصلی آبرسانی به منظور ارائه خدمات مستمر به مشترکان استان همدان، حوادث مرتبط با شبکه اصلی انتقال آب شهرهای استان شامل شکستگی و یا خرابی شیرآلات خط لوله اصلی است که از ابتدای سال‌جاری ۵۵۱ مورد ثبت و مرتفع شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حدود ۳۰۰ فقره کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه رفع حوادث انشعابات آب مشترکان در جهت خدمت‌رسانی و پیشگیری از هدررفت آب نیز  همواره به صورت مستمر در حال انجام است، اظهار کرد: در این بازه زمانی رسیدگی و رفع حوادث انشعاب آب مشترکان شهرهای استان ۱۰ هزار و ۶۶۶ فقره گزارش شده که عموماً درخواست‌ها در این حوزه شامل رفع نشتی کنتور و انشعاب آب مشترکان، درخواست شستشوی کنتور، رفع خرابی و تعویض کنتور و شیرآلات انشعاب است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به رفع حوادث نزدیک به ۱۲۰۰ فقره مرتبط با شبکه اصلی انتقال آب روستاهای استان افزود: از ابتدای سال‌جاری تعداد ۵۱۱۷ فقره حوادث و اتفاقات انشعاب آب مشترکان روستاهای استان نیز ثبت و مرتفع شده است.

وی در پایان بیان کرد: هم‌استانی‌ها در صورت مشاهده هر گونه حادثه و اتفاق در خطوط انتقال، شبکه‌های توزیع و انشعابات آب با شماره ۱۲۲ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز