خبرگزاری کار ایران

اختصاص ۱۷۰ سالن ورزشی به اوقات‌‎فراغت دانش‌آموزان همدانی

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۳۴۷

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از اختصاص ۱۷۰ سالن ورزشی برای پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان خبر داد.

به گزارش ایلنا از همدان، محمود نقوی در جلسه فرهنگ عمومی استان همدان، با اشاره به اینکه مکان‌های مورد نیاز برای پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان آماده‌ شده است، افزود: فعالیت‌هایی که در طول سال انجام می‌شود، باید در فصل تابستان ادامه پیدا کند تا بازدهی قابل قبولی داشته باشد.

وی با بیان اینکه با کمبود اردوگاه‌های دانش آموزی در استان مواجهیم، اظهار کرد: تابستان امسال طرح شهید عجمیان در همدان اجرا می‌شود و ۱۰۰۰ میلیارد اعتبار به آن تخصیص داده شده است، این طرح زیباسازی مدارس دولتی را انجام می‌دهد و ۵۵۰ مدرسه در طرح هستند. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با میراث‌فرهنگی برای استفاده دانش‌آموزان از اماکن گردشگری استان، بیان کرد: مردمی‌سازی آموزش و پرورش رکن اصلی ما است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان نیز در ادامه گفت: برنامه‌های اوقات فراغت باید طوری باشد که خانواده‌محور باشد و مناطق محروم و کمتر برخوردار نیز از آنها بهره‌مند شوند.

حسن رضانیا ادامه داد: دشمن در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد فضای یأس و ناامیدی در کشور بوده و وظیفه این است که روی ایمان و امید کار کنیم و هسته اصلی رسالت انبیاء هم ایجاد ایمان و امید بود، دشمن پروژه امیدزدایی را دنبال می‌کند و هر کسی در مسیر امیدزدایی مردم کار کند، در مسیر دشمن حرکت می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز