خبرگزاری کار ایران

عیادت اعضای ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر از بیماران بیمارستان آتیه

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۹۶۷

هیئت اجرایی خانه کارگر، اعضای کانون بازنشستگان، اعضای ستاد هفته کار و کارگر و جمعی از کارگران استان همدان به مناسبت هفته کارگر با حضور در بیمارستان آتیه همدان با اهداء شاخه گل به بیماران جویای احوال آنان شدند و با توضیح مسئولان این بیمارستان در جریان چگونگی روند ارائه خدمات پزشکی و وضعیت درمانی آنان قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا از همدان، مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان همدان در حاشیه این مراسم بیان کرد: ما با 51 هزار مرکز طرف قرارداد، بزرگترین خریدار خدمات درمانی هستیم و بعد از وزارت بهداشت با 403 مرکزی که داریم بزرگترین ارائه دهنده خدمات درمانی هستیم. حسن عروتی موفق اظهار کرد: مدیریت درمان تامین اجتماعی استان در دو بخش درمان مستقیم و غیر مستقیم خدمات خود را به بیش از ۸۰۰ هزار بیمه شده تامین اجتماعی ارائه می‌دهد.

عروتی موفق از کسب رتبه اول زایمان طبیعی توسط بیمارستان آتیه در بین 23 بیمارستان استان خبر داد و گفت: در سال گذشته بیش از 6 هزار زایمان در بیمارستان آتیه انجام شده است.

وی اظهار داشت: در استان همدان ۹ مرکز ملکی وجود دارد و در حوزه درمان غیر مستقیم با 1024 مرکز درمانی و تشخیصی طرف قرارداد هستیم.

مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان همدان گفت: در سال گذشته 15 میلیارد تومان تجهیزات خریداری شده و همچنین 14 میلیارد تومان برای تعمیرات اساسی درمانگاه ها و بیمارستان ها هزینه شده است.

عروتی موفق در مورد بخش دیالیز بیمارستان آتیه گفت: بخش دیالیز فقط در شیفت صبح مشغول فعالیت بود که با پیگیری وگرفتن مجوز شیفت بعد از ظهر بیمارستان هم راه اندازی و مشغول ارائه خدمات شد.

عروتی از کسب درجه یک اعتبار بخشی توسط هردو بیمارستان آتیه همدان و دکتر غرضی ملایر خبر داد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان همدان از ساخت 3500 متر درمانگاه عمومی و تخصصی در محوطه دو بیمارستان آتیه وغرضی تأمین اجتماعی خبر داد  وافزود: شیفت بعدازظهر درمانگاه رزن هم با کسب مجوز شروع به فعالیت کرد.

عیادت اعضای ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر از بیماران بیمارستان آتیه

دبیر اجرایی خانه کارگر استان همدان نیز گفت: مطالبات جامعه کارگری در راستای امنیت شغلی است و اگر امنیت شغلی نیروی کار حفظ شود می‌توان به بسیاری از مشکلات  کارگران جامعه عمل پوشاند و مطمئنا شاهد افزایش رونق تولید در چرخه اقتصاد خواهیم بود.

اصلانی تاکید کرد: سیاسیونی که در صدر این وزارت قرار می‌گیرند باید نسبت به مسائل کارگری آگاه باشند؛ بی‌توجهی به این مسائل سبب شده تا بحران‌هایی مثل اشتغال، عدم امنیت شغلی و مشکلات معیشتی گریبانگیر نیروی کار شود. 

اصلانی مطالبات جامعه کارگری کشور را در سه حوزه اصلی می‌توان دسته‌بندی کرد و گفت: کارگران در سه عرصه امنیت شغلی، تشکل‌یابی و معیشت کارگری مطالبات جدی دارند.

در این دیدار‌ها همچنین از زحمات و تلاشهای خستگی ناپذیر کادر درمانی و پرسنل در خدمت رسانی به بیماران و بیمه شدگان این استان تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز