خبرگزاری کار ایران

طی سال گذشته؛

ویزیت یک میلیون و450 هزار بیمار درمراکز درمانی تأمین ‌اجتماعی استان همدان

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۳۰۵

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان همدان از ویزیت یک میلیون و450 هزار نفر در سال 1400 در مراکز درمانی تأمین ‌اجتماعی استان توسط پزشکان خبر داد وگفت: ‌درصد رضایتمندی بالایی از بیمارستان های تأمین اجتماعی همدان وجود دارد.

به گزارش ایلنا از همدان، مدیر درمان بیمارستان تامین اجتماعی همدان در حاشیه مراسم عیادت از بیماران بیمارستان آتیه که به مناسبت هفته کاروکارگر با حضور مدیر کل سازمان تامین اجتماعی استان همدان و سرپرست تعاون کار ورفاه اجتماعی استان همدان وهیئت اجرایی خانه کارگر، اعضای کانون بازنشستگان، و جمعی از کارگران استان همدان برگزار شد گفت:در جریان شیوع کرونا با وجود اپیدمی این ویروس و درگیر شدن کل جهان و ایران، کادر درمان و پرستاران از نخستین روزهای شیوع بیماری در جهت مقابله با این ویروس اعلام آمادگی کردند.

حسن عروتی موفق گفت: ۱۲ هزار و500 بیمار کرونایی در بیمارستان تامین اجتماعی همدان و غرضی ملایر تاکنون بستری شدند همچنین 700 تن از همکاران ما در این بیمارستان ها به این ویروس مبتلا و از چرخه خدمت رسانی خارج شدند و80هزار سی تی اسکن نیزطی سال گذشته صورت گرفت.

عروتی موفق افزود: با وجود بحران های مختلف در طی ۴۲ سال گذشته از جمله جنگ تحمیلی و شیوع ویروس کرونا اما مجموعه کادر درمان و سلامت در تمامی این بحران ها سربلند بودند.

عروتی موفق بیان کرد: در زمینه خرید تجهیزات پزشکی از جمله اکسیژن ساز و  دارو اقدامات خوبی از سوی تامین اجتماعی همدان صورت گرفته است.

ویزیت یک میلیون و450 هزار بیمار درمراکز درمانی تأمین ‌اجتماعی استان همدان

وی افزود: بخش جراحی مردان این بیمارستان با ۷۰۰ متر زیر بنا با ظرفیت ۲۴ تخت و هزینه کرد ۲ میلیارد تومان راه اندازی شده است.

عروتی موفق اضافه کرد: این بخش با عنوان وی.آی.پی.۳ با تجهیزات پزشکی به روز و مدرن گشایش یافت و از امروز بیمار می پذیرد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان همدان از ساخت ۵ هزار متر درمانگاه عمومی و تخصصی در محوطه بیمارستان تأمین اجتماعی خبر داد.

وی افزود: به همین منظور مجوز‌های لازم برای ساخت 10هزار متر درمانگاه در محوطه بیمارستان آتیه و غرضی ملایر گرفته شده که پس از ساخت درمانگاه جا به جا می‌شود و از فضای فعلی درمانگاه برای توسعه بیمارستان استفاده خواهیم کرد.

عروتی موفق از بازسازی اورژانس بیمارستان غرضی ملایر خبر داد و گفت: برای بازسازی و استانداردسازی این بیمارستان ۱۷ میلیارد تومان اعتبار لازم بود که ۷ میلیارد تومان آن را یک خیر ملایری تقبل کرد و ده میلیارد تومان نیز از طریق سازمان تأمین اجتماعی تأمین شد .

مدیردرمان تامین اجتماعی همدان از کسب رتبه اول بیمارستان آتیه همدان در زایمان طبیعی خبرداد.

وی بیان کرد: این مهم در حالی است که بیمارستان آتیه تنها یک  بخش زایشگاه و جراحی زنان دارد و بیمارستان مخصوص زنان نیست اما خوشبختانه اقبال و مراجعه به این مجموعه بالاست.

عروتی‌موفق در خصوص جایگاه بیمارستان آتیه بین بیمارستان‌های سازمان تامین اجتماعی نیز خاطرنشان کرد: با تلاش شبانه‌روزی همکاران این بیمارستان موفق شدیم بین بیمارستان‌های سازمان تامین اجتماعی کشور رتبه سوم زایمان طبیعی را کسب کنیم.

وی ادامه داد: در سال گذشته 6هزار و 500 زایمان طبیعی و همچنین 14 هزارو600 مورد جراحی در این بیمارستان صورت گرفته است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان با بیان اینکه دفاتر پرستاری هر سال توسط سازمان تامین اجتماعی ارزیابی و رتبه‌بندی می‌شود، گفت: بیمارستان‌های آتیه همدان و بیمارستان غرضی ملایر در بین ۷۰ بیمارستان تامین اجتماعی کشور رتبه برتر را کسب کردند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز