خبرگزاری کار ایران

در کبودر آهنگ صورت گرفت؛

جمع آوری بیش از یک میلیارد و دویست میلیون ریال در قالب طرح مودت

کد خبر : ۱۲۶۹۰۹

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان کبودرآهنگ از جمع آوری بیش از یک میلیارد و چهارصد میلیون ریال در قالب طرح مودت در سال جاری در این شهرستان خبر داد.

ایلنا: رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان کبودرآهنگ از جمع آوری بیش از یک میلیارد و چهارصد میلیون ریال در قالب طرح مودت در سال جاری در این شهرستان خبر داد.
به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام ابوذر عباسی با اشاره به اینکه طرح مودت با هدف نوسازی، تعمیر، تکمیل و مرمت مزار مطهر امامزادگان و بقاع متبرکه در این شهرستان برگزار می‌شود، گفت: این طرح شامل جذب کمک‌ها و نذورات مردمی برای توسعه و عمران بقاع متبرکه است.
حجت‌الاسلام عباسی افزود: در واقع این طرح مانند برنامه گلریزان است که برای توسعه و عمران و آبادانی بقاع متبرکه به انجام می‌رسد.
وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) مبنی بر اینکه امامزادگان و بقاع متبرکه می‌بایست به قطب فرهنگی تبدیل شوند؛ اظهار داشت: امامزادگان و بقاع متبرکه از جایگاه و احترام ویژه‌ای نزد مردم مؤمن و خداجوی برخوردار بوده و می‌بایست از این ظرفیت معنوی به نحو احسن استفاده شود.
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان کبودرآهنگ با بیان اینکه در شهرستان کبودرآهنگ از آغاز سال جاری تاکنون بیش از یک میلیارد و دویست میلیون ریال در قالب طرح مودت جمع آوی شده است؛ گفت: این مهم نشان از نقش ارزنده و وِیژه واقفان و خیرین شهرستان کبودرآهنگ در مسئله عمران و آبادانی امامزادگان و بقاع متبرکه این شهرستان دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز