خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان خبر داد:

جمع‌آوری یک میلیارد ریال زکات فطره در ماهنشان

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۲۲۴

امسال نیز طبق سنوات گذشته زکات فطره مردم ماهنشان روز عید فطر در مصلی‌های برگزاری نماز جمعه، مساجد و معابر شهرستان جمع‌آوری شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان، گفت: مبلغ زکات و کفارات جمع‌آوری شده با نظارت امداد و توسط هیئت امنا در اسرع وقت بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، ذبیح الله غفاری امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: امسال نیز طبق سنوات گذشته زکات فطره مردم ماهنشان روز عید فطر در مصلی‌های برگزاری نماز جمعه، مساجد و معابر شهرستان جمع‌آوری شد.

وی با اشاره به اینکه امسال بیش از یک میلیارد و ۳۵ میلیون و ۷۸۰ هزار ریال زکات فطره در ماهنشان جمع آوری شد، بیان کرد: امسال میزان فطریه سهم سادات جمع‌آوری شده نیز ۸ میلیون و ۳۵۰ هزار ریال برآورد شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان در ادامه با اشاره به جمع‌آوری ۱۹ میلیون ریال کفاره در شهرستان ماهنشان اضافه کرد: در مجموع امسال بیش از یک میلیارد و ۶۳ میلیون ریال کفارات و زکات در شهرستان ماهنشان جمع‌آوری شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه مبلغ زکات جمع‌آوری شده در شهرستان ماهنشان نسبت به سال گذشته ۳،۵ برابر افزایش یافته است، افزود: مبلغ زکات و کفارات جمع‌آوری شده با نظارت امداد و توسط هیئت امنا در اسرع وقت بین نیازمندان توزیع شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز