خبرگزاری کار ایران

مراغه‌ای ها امسال سه برابر بیشتر زکات پرداخت کردند

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۰۰۸

در ۹ ماه گذشته در شهرستان مراغه بیش از ۱۱ میلیارد ریال زکات جمع آوری شده است / بیشتر از یک میلیارد و دویست میلیون ریال زکات مستحبی سیب در شهرستان مراغه جمع آوری شده است.

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان مراغه گفت: پرداخت زکات در شهرستان مراغه نسبت به سال گذشته بیش از سه برابر افزایش داشته که این نشان از نهادینه شدن فرهنگ زکات در شهرستان مراغه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ایوب هاشمیان که امروز در جمع خبرنگاران سخن می گفت افزود: در ۹ ماه گذشته در شهرستان مراغه بیش از ۱۱ میلیارد ریال زکات جمع آوری شده که این مقدار رشد حدود ۳۰۰ درصدی را نسبت به مدت مشابه در سال قبل نشان می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهد.

وی افزود: پرداخت زکات با پیگیری‌های کمیته امداد در اجرای منویات مقام معظم رهبری و با همت عاملین زکات و علی الخصوص مودیان زکات سال به سال افزایش یافته است.

مدیر کمیته امداد شهرستان مراغه خاطرنشان کرد: به منظور گسترش فرهنگ زکات از روحانیان و مبلغان انتظار می‌رود آثار و برکات زکات را به مردم بشناسانند و این فرهنگ را در جامعه ترویج کنند تا با گسترش جمع آوری زکات به نتایج خوبی در این زمینه برسیم.

هاشمیان با اشاره به اینکه بیشتر از یک میلیارد و دویست میلیون ریال زکات مستحبی سیب در شهرستان مراغه جمع آوری شده است افزود شهرستان مراغه در زمینه زکات مستحبی رتبه نخست استان را در اختیار دارد.

وی ادامه داد: زکات دریافتی صرف ساخت ۸ خانه بهداشت با مشارکت شبکه بهداشت و ۹ طرح عمرانی روستایی و احداثمسجد شده و همچنین صرف امور محرومین شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز