خبرگزاری کار ایران

از روز گذشته آغاز شد؛

ثبت‌نام شرکت در ششمین مرحله آزمون‌های هماهنگ رشته‌های صنعت ساختمان و چند رشته دیگر

کد خبر : ۱۲۳۳۴۳

بت نام شرکت در ششمین مرحله آزمون‌های هماهنگ در رشته‌های صنعت ساختمان، قالی بافان، بافندگان فرش و نانوایان و… از ۲ / ۹ / ۹۲ آغاز و ۹ / ۹ / ۹۲ ادامه دارد.

ایلنا: ثبت نام شرکت در ششمین مرحله آزمون‌های هماهنگ در رشته‌های صنعت ساختمان، قالی بافان، بافندگان فرش و نانوایان و… از ۲ / ۹ / ۹۲ آغاز و ۹ / ۹ / ۹۲ ادامه دارد.
به گزارش ایلنا، احمد سیفی رئیس اداره سنجش و ارزشیابی این اداره کل درخصوص نحوه ثبت نام در این آزمون گفت: متقاضیان شرکت در آزمون مذکور می‌توانند از طریق مراجعه به پورتال جامع این سازمان به آدرس: www. advari. tvto. ir نسبت به ثبت نام خود و خرید کارت اعتباری اقدام نمایند.

وی افزود: ششمین مرحله آزمون‌های هماهنگ در رشته‌های صنعت ساختمان، قالی بافان، بافندگان فرش در تاریخ ۲۸ / ۹ / ۹۲ به طور هماهنگ در سراسر کشور برگزار خواهد شد و تاریخ توزیع کارت این مرحله از آزمون‌های هماهنگ از تاریخ ۲۵ / ۹ / ۹۲ تا ۲۷ / ۹ / ۹۲ است.

سیفی درخصوص شرایط قبولی در آزمون‌های سنجش مهارت در رشته‌های صنعت ساختمان، قالی بافان، بافندگان فرش و نانوایان و… تاکید کرد: حدنصاب نمره قبولی در آزمون کتبی ۵۰ از ۱۰۰ و در آزمون عملی ۷۰ از ۱۰۰ است که شرط قبولی نهایی برای دریافت گواهینامه مهارت کسب حداقل نمره معدل ۷۰ از ۱۰۰ از طریق فرمول: ۷۰ ≤(نمره آزمون کتبی × ۲۵%) +(نمره آزمون عملی × ۷۵%) است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز