خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان

می‌توان صرفه‌جویی را در قالب هنر نهادینه کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۹۶

هنر یک وسیله ارتباطی تأثیرگذار و پل ارتباطی میان شخص و جامعه است و تئا‌تر کودک و نوجوان از مهم‌ترین شیوه‌های تولید هنر برای فرهنگ‌سازی در کودکان و نوجوانان است.

ایلنا: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: تئا‌تر هنر فاخر و ارزشمندی است که می‌توان در قالب این هنر متعالی فرهنگ صرفه‌جویی آب را نهادینه کرد.

به گزارش ایلنا، مرتضی عزالدین با بیان اینکه اجرای تئا‌تر در گروه کودک و نوجوان نقش مهمی در معرفی ارزش‌ها دارد، افزود: هنر پاسدار تمام ارزش‌ها و ترویج دهنده همه اصولی است که باید در جامعه وجود داشته و در این زمینه می‌تواند کمک رسان باشد.

وی خاطرنشان کرد: هنر یک وسیله ارتباطی تأثیرگذار و پل ارتباطی میان شخص و جامعه است و تئا‌تر کودک و نوجوان از مهم‌ترین شیوه‌های تولید هنر برای فرهنگ‌سازی در کودکان و نوجوانان است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان خاطرنشان کرد: هنر تئا‌تر به عنوان یک ابزار مناسب برای نهادینه‌سازی فرهنگ صرفه‌جویی است و انتقال آن به نسل جدید نسبت به سایر هنر‌ها موثر‌تر است.

وی با تأکید بر اینکه هنر تئا‌تر هنری زنده و پویاست، اظهار کرد: در نمایش به علت اثرگذاری و اجرای زنده، مخاطب با تئا‌تر گره خورده و با بهره‌گیری از هنر ارزش‌ها و مسائل اجتماعی به خوبی بازگو می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز