خبرگزاری کار ایران

جایزه یونیسف به کارگردان همدانی رسید

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۸۴

اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره بین المللى فیلم کودکان و نوجوانان با حضور مقامات سینمایى و فرهنگى کشور همچون على جنتى وزیر ارشاد و حجت ا… ایوبى رئیس سازمان سینمایى در کنار چهره هاى مختلف هنری در اصفهان در حالى برگزار شد که کارگردان همدانى جایزه ویژه یونیسف را به خود اختصاص داد.

ایلنا: اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره بین المللى فیلم کودکان و نوجوانان با حضور مقامات سینمایى و فرهنگى کشور همچون على جنتى وزیر ارشاد و حجت ا… ایوبى رئیس سازمان سینمایى در کنار چهره هاى مختلف هنری در اصفهان در حالى برگزار شد که کارگردان همدانى جایزه ویژه یونیسف را به خود اختصاص داد.

به گزارش ایلنا، در این مراسم هیات داوران یونیسف جایزه ویژه خود را به فیلم سفر زمان ساخته کارگردان همدانی امیر شهاب رضویان اهداء کرد. این هیات متشکل از مهتاب کرامتى، بهاره یگانه فر، پانته آ معصومى، فرشته طائرپور و جعفر گودرزى بود که جایزه ویژه خود را به تازه ترین ساخته رضویان اهداء کرد. " سفر زمان " امیرشهاب رضویان در بیست و هفتمین جشنواره بین المللى فیلم کودکان و نوجوانان که جایزه ویژه یونیسف را به خود اختصاص داد، بر اساس طرحى از جمال امید و با فیلمنامه جمیله دارالشفایى تولید شده است و بازیگرانى چون محمدمهدى احدى، محمد مین باشى، رضا بهبودى، خسرو احمدى، سیاوش چراغى پور، سیامک احصائى، رابعه مدنى، کتایون فراهانى، بهاره ریاحى، رضا خمسه و پوریا ایرایى، سیدعبدالمجید فتحى، وحید رضوانى در آن حضور دارند.

امیرشهاب رضویان که در بیست و پنجمن جشنواره فیلم فجر نیز برنده سیمرغ بلورین شد در ۴ خرداد ۱۳۴۴ در همدان به دنیا آمده است. وى کارگردان و فیلمنامه نویس ایرانى است و کار فیلمسازى خود را با ساخت فیلم هاى کوتاه شروع کرد از سال ۱۳۵۹ در سینماى آزاد همدان مشغول به کار شد. رضویان حدود چهل فیلم کوتاه و سه فیلم بلند در کارنامه خود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز