خبرگزاری کار ایران

آثار کدام کارگردان‌ها از بخش مسابقه جشنواره فیلم حذف شد؟

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۴۱۹

آثار کارگردان‌هایی همچون سیروس الوند، بهمن فرمان آرا، علی احمد‌زاده، سامان مقدم، سام قریبیان، محمدحسین لطیفی، علی ملاقلی‌پور و امیرحسین ثقفی در بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر حضور ندارند.

سرانجام با اعلام اسامی ۲۲ فیلم بخش سودای سیمرغ درکنار ۱۱ فیلم بخش نگاه نو؛ اسامی کامل فیلمهای بخش مسابقه سی وسومین دوره جشنواره فیلم فجر اعلام شد. در این میان اسامی فیلم‌هایی در بخش مسابقه دیده نمی‌شود که برای علاقه مندان به سینما جای سوال و تعجب دارد.

به گزارش ایلنا، هرچند امسال برخلاف سالهای گذشته اسامی فیلم‌های متقاضی حاضر در جشنواره فیلم فجر اعلام نشده است اما فیلمهای زیادی تقاضای حضور در جشنواره فیلم فجر بودند. در این میان فیلمهایی همچون ملانصر الدین به کارگردانی جمال رحمتی، دریا و ماهی پرنده به کارگردانی مهرداد غفار‌زاده، استراحت مطلق به کار گردانی عبدالرضا کاهانی، دو دوست به کار گردانی اصغر بانکی، مذاکرات مستقیم آقای عبدی به کارگردانی علی شاه حاتمی، جزیره رنگین به کارگردانی خسرو سینایی، شاید یک معجزه به کارگردانی کرامت‌پور شهسواری، موقت به کارگردانی امیر عزیزی، این سیب هم برای تو به کارگردانی سیروس الوند، ما متهم به کارگردانی حامد امرایی و رهبر قنبری، چهار شنبه خون به پا می‌شود به کارگردانی حامد پارسا، ‌دلم می‌خواهد به کارگردانی بهمن فرمان آرا، تابو به کارگردانی خسرو معصومی، ‌مردی که اسب شد به کارگردانی امیر حسین ثقفی، ‌ مادر قلب اتمی به کارگردانی علی احمد‌زاده، مثل زندگی به کارگردانی نادر معصومی، قندون جهزیه به کارگردانی علی ملاقلی‌پور، ‌خبر خاصی نیست به کارگردانی مصطفی شایسته، ۳۶۰ درجه به کارگردانی سام قریبیان، ‌آدم باش به کارگردانی مجید جوانمرد، آوازهای سرزمین من به کارگردانی عباس رافعی، نهنگ عنبر به کارگردانی سامان مقدم و اسب سفید پادشاه به کارگردانی محمد حسین لطیفی در جشنواره امسال حضور ندارند.

هرچند قرار است تعدادی از این فیلم‌ها در بخش خارج از مسابقه به نمایش درآیند و تعدای از این فیلم‌ها نیز نتواستند در زمان مقرر آماده شده و برای هیات انتخاب به نمایش دربیایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز