خبرگزاری کار ایران

معاونت فنی و عمرانی شهرداری ساری اعلام کرد؛

سال آینده سالی آباد برای شهروندان ساروی رقم خواهد خورد

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۷۶۰

معاون فنی و عمرانی شهرداری ساری با اعلام این خبر که بودجه عمرانی این نهاد در سال آینده ۲۹۶ میلیارد تومن است گفت : با این بودجه احداث ۱۲۴ پروژه در دستور کار معاونت فنی و عمرانی قرار میگیرد .

به گزارش  ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری عباس رشیدی طی گفتگویی با اعلام این خبر که بودجه عمرانی شهرداری مرکز مازندران در سال ۹۶ نسبت به سال جاری بیش از ۴۰ میلیارد تومان افزایش دارد گفت : این افزایش چشمگیر یعنی رشد ۳۷/۱۷ درصدی بودجه عمرانی مرکز استان مازندران را در برخواهد داشت.

وی ضمن بیان این مطلب که معاونت فنی و عمرانی شهرداری ساری با این بودجه برای ۹ برنامه ، ۳۰ طرح و ۱۲۴ پروژه برنامه ریزی کرده است خاطر نشان کرد : به این ترتیب شهرداری در سال ۱۳۹۶ برای شهر ساری ۱۲۴ پروژه عمرانی در نظر میگیرد که گامی بلند و افتخار آمیزی برای توسعه متوازن این شهر به شمار می آید .

معاونت فنی و عمرانی شهرداری ساری در بخش دیگری از این گفتگو ۹ برنامه معاونت فنی و عمرانی در سال ۹۶ را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد : این برنامه ها عبارتند از برنامه ریزی توسعه شهری – هدایت آبهای سطحی داخل شهری حمل و نقل و بهبود عبور و مرور شهری ایجاد تاسیسات حفاظتی شهرها -  بهبود محیط شهری ایجاد اماکن و فضاهای ورزشی ، فرهنگی و توریستی ایجاد سایر تاسیات و تسهیلات شهری ایجاد تاسیسات درآمد زا و هزینه های پیش بینی نشده دراین حوزه است.

 معاون فنی و عمرانی شهرداری ساری سپس در پاسخ به پرسشی پیرامون نحوه تداوم پروژه مهار آبهای سطحی در سال ۹۶ خاطر نشان کرد :شهرداری   ۲۴۲میلیون ریال برای ادامه این پروژه در سال آینده در نظر گرفته است که انتظار داریم با این رقم بتوانیم پروژه بهسازی مسیرهای داخل شهر مرمت و پوشش انهار و حفر چاه در معابر داخل شهری را به سرانجام برسد ضمن آنکه ۱۲۰ میلیون ریال هم برای احداث کانال در همین ارتباط در نظر گرفته شده است تا چنانچه پیش بینی هامحقق گردد پروژه ها مهار آبهای سطحی در سال آینده نهایی شود .

وی در بخش دیگری از این گفتگو به برنامه های معاونت فنی وعمرانی در خصوص ایجاد اماکن و فضاهای ورزشی اشاره کرد و افزود : ۴۶۰ میلیون ریال در این رابطه شهرداری درنظر گرفته است  چرا که باور داریم شهر سالم در گرو داشتن شهروندان پر نشاط و شاداب است .

رشیدی در پایان از شورای شهر بخاطر تصویب بودجه پیشنهادی شهرداری تقدیر کرد و افزود : امید داریم با این بودجه سال ۹۶ پر بار ترین سال شهر در حوزه عمران و آبادانی باشد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز