خبرگزاری کار ایران

در جلسه اقتصادمقاومتی بهشهر مطرح شد

پروژه های راه و جهادکشاورزی نکا و گلوگاه به بسیج سازندگی سپرده می شود

asdasd
کد خبر : ۳۸۱۷۴۹

اولویت نخست شهرستان نکا در بخش راه روستایی و جهادکشاورزی به بسیج سازندگی واگذار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر ، فرماندار شهرستان نکا  در جلسه اقتصاد مقاومتی که امروز در فرمانداری شهرستان بهشهر برگزار شد اظهار داشت: با توجه به ضعف پیمانکاران ، عدم تخصیص منابع اعتباری لازم کار پروژه های عمرانی طولانی  شد که در چنین شرایطی بسیج سازندگی به عنوان یک دستگاه اجرایی می تواند بسیاری از پروژه ها را حمایت کند.
 
احمدی با بیان اینکه برخی موانع اداری بیانگر عدم هماهنگی دستگاه ها است افزود: دو پروژه مهم شهرستان نکا در سال گذشته به بسیج سازندگی سپرده شد که یکی از آنها پروژه مسکن مهر نکا بود که به درستی و با کیفیت مناسب اجرا شد.
 
وی با اشاره به مدیریت جهادی در فعالیت های بسیج سازندگی ادامه داد: اولویت نخست شهرستان نکا در بخش راه روستایی و جهادکشاورزی به بسیج سازندگی واگذار می شود.
 
فرماندار گلوگاه در این جلسه با اشاره به وجود کارشناسان مجرب و متدین در بسیج سازندگی اظهار کرد: با توجه به وجدان کاری بالا و روحیه جهادی نیروهای این سازمان از فعالیت های آن در گلوگاه  استقبال می کنیم و پروژه های راه روستایی و جهاد کشاورزی به بسیج سازندگی اختصاص می یابد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز