خبرگزاری کار ایران

با حکم رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان؛

مدیر جدید جهاد کشاورزی شهرستان سمنان منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۱۴۸

با حکم رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و در مراسمی در محل مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان، مدیر جدید جهاد کشاورزی شهرستان سمنان منصوب شد.

امسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی شهرستان سمنان گفت: برای بهره وری بیشتر از منابع انسانی، کنترل و هدایت درست، اعمال مدیریت نیازمند استفاده از روش تشویق و تنبیه است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام اکبری افزود: همه ما مدیون خون شهدا هستیم لذا لازم است در انجام وظائف، تکریم ارباب رجوع و حل مشکلات آنها تلاش مضاعف داشته باشیم.

فرماندار شهرستان سمنان نیز در این مراسم اظهار داشت: بخش کشاورزی یکی از محورهای مهم اقتصادی و توسعه استان است که تاکنون کارهای مهم و اثر گذاری انجام داده است.

حسن سعدالدین افزود: برای محقق شدن توسعه بخش کشاورزی نیازمند مشارکت بخش خصوصی و پای کار بودن آن ها در این حوزه هستیم.

وی بیان کرد: پیگیری تکمیل طرح‌های در دست اقدام و نیمه تمام به ویژه در حوزه صنایع تبدیلی دام و طیور، رسیدگی به درخواست‌ها و انتظارات بهره برداران، جدیت لازم در سرشماری عمومی کشاورزی از برنامه‌های مورد انتظار است.

در ادامه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: شهرستان سمنان به لحاظ تولید بیشترین مقدار بذر گندم و جو، چهار مجتمع تولیدی فعال، مرکزیت و دسترس بودن موقعیت خاصی دارد و برای سازمان به لحاظ اجرای طرح‌ها و بازدیدها مهم است.

سید مجید موسوی گفت: با توجه به محدودیت منابع بخش برای کمک به تولید و ایجاد اشتغال است.

وی در خصوص انتظارات سازمان از مدیر جدید شهرستان بیان کرد: استفاده از توان همه کارکنان، برخورد مناسب و تکریم بهره‌برداران، مشارکت دادن تشکل‌ها و بهره‌برداران پیشرو در پیشبرد کارها، پیگیری جدی طرح سرشماری عمومی کشاورزی، توجه جدی به کشت پائیزه و تامین نهاده‌ها، دقت نظر در کنترل مزارع بذری، پیگیری طرح بسیج همگام با کشاورز که شهرستان سمنان پرچم دار این طرح در استان است از جمله این انتظارات است.

در این مراسم همچنین آقای طنانی به نمایندگی از طرف بهره برداران از آقای حسین اصغری مدیر سابق شهرستان تقدیر و بیان کرد: تشکل‌های بخش کشاورزی به عنوان بازوان اجرائی و یک اتاق فکر همراه مدیریت جدید خواهند بود.

در پایان مراسم با تقدیر از حسین اصغری مدیر سابق جهاد کشاورزی شهرستان سمنان و با حکم رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، آقای ایرج ذوالفقاری به سمت مدیر جدید جهاد کشاورزی شهرستان سمنان منصوب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز