خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان سازمان جهاد کشاورزی و فرماندار شهرستان سمنان؛

نمایشگاه طرح ضیافت در سمنان آغاز به کار کرد

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۸۲۷

با حضور رئیس، معاونان سازمان جهادکشاورزی استان و شهرستان سمنان، فرماندار شهرستان سمنان، رئیس اتاق اصناف استان و… نمایشگاه طرح ضیافت در آستانه ماه مبارک رمضان در سمنان آغاز به کار کرد.

در آئین بازگشایی نمایشگاه علی اکبر صیادجو رئیس اتاق اصناف استان گزارشی از برپایی نمایشگاه، مشارکت دستگاه های مختلف در برپائی آن، وضعیت بازار، تعادل ایجاد شده در قیمت ها ارائه کرد.


به گزارش ایلنا از سمنان، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان سمنان گفت: بر اساس وظیفه مندی وزارت جهاد کشاورزی درحوزه تنظیم بازار محصولات کشاورزی و بر اساس تکلیف قانونی این مهم از وزارت صنعت، معدن و تجارت منتزع و به وزارت جهادکشاورزی محول شده است.


سید مجید موسوی افزود: در این راستا سیاست گذاران بخش کشاورزی، پیش بینی برپایی ۳۴۰ نمایشگاه طرح ضیافت در سطح کشور را کرده اند که در این استان نیز این نمایشگاه در همه شهرستان ها با ۱۷۴ غرفه تشکیل و شروع به کار کرده است.


وی هدف از برگزاری نمایشگاه را کمک به اقشار کم درآمد و متوسط جامعه، ارائه محصولات و معرفی توانمندی تولیدکنندگان برای عرضه محصولات تولیدی خود با قیمت مناسب ذکر کرد.


رئیس سازمان جهادکشاورزی استان یادآوری کرد: امسال در طرح ضیافت در شهرستان سمنان ۴۱ غرفه – شاهرود ۷۵ - مهدیشهر ۱۷ - دامغان۱۲ - گرمسار۱۱ - میامی۱۰ - آرادان ۸ و در سرخه نیز اقلام نمایشگاهی از طریق فروشگاه های بزرگ توزیع خواهد شد که تا هشتم تیرماه ادامه خواهد داشت.


فرماندار شهرستان سمنان در این مراسم بیان کرد: اصناف از ارگان هایی هستند که می توانند برای تحقق شعار سال به ویژه در حوزه اقتصادی و اقتصاد مقاومتی کمک کنند و نقش آفرین باشند.


حسن سعدالدین افزود: بازار برای دولت و نظام اسلامی دارای اهمیت است و اعتماد مردم و بازار به دولت برای کنترل و کاهش تورم عامل مهمی برای ثبات در بازار شده است.


وی گفت: این گونه نمایشگاه ها هم با هدف ارائه خدمت به مردم در تامین مایحتاج به ویژه در آستانه ماه مبارک رمضان برپا شده است که مردم شریف مهیای ورود به ماه مهمانی خدا شوند.


در پایان مراسم با حضور مسئولان حاضر، نمایشگاه طرح ضیافت سمنان افتتاح و شروع به کار کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز