خبرگزاری کار ایران

طی ۹ ماهه امسال؛

بیش از ۴۰ هزار مددجوی کمیته امداد مازندران از خدمات درمانی بهره‌مند شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۶۸۰

۴۰ هزار و ۴۵۴ نفر مددجو در استان مازندران در ۹ ماه سال‌جاری از خدمات درمانی این نهاد بهره‌مند شدند.

به گزارش ایلنا، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران اظهار داشت: ۴۰ هزار و ۴۵۴ نفر مددجو در استان در ۹ ماه سال‌جاری از خدمات درمانی این نهاد بهره‌مند شدند.

سید موسی عمادی ترکامی، افزود: خدمات درمانی شامل پرداخت فرانشیز مددجویان، تامین تجهیزات بیماران صعب العلاج ،خاص و زمین‌گیر است.

️معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران گفت: برای ارائه خدمات درمانی به مددجویان تحت حمایت درنه ماهه سال۱۴۰۲ بالغ بر ۱۶میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

️وی افزود: ۳ هزار و ۵۳ بیماران خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد مازندران قرار دارند و به آنان خدمات دارویی، پاراکیلینیک،  بیمارستانی، توانبخشی و بهداشتی در طول سال ارائه می‌شود.

️عمادی به پرداخت بیمه تامین اجتماعی برای ۲ هزار ۵۳۶ نفر از زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال اشاره کرد و گفت: برای هزار و ۹۰۳ مددجو بیمه شده روستایی و عشایری حق بیمه پرداخت شده است.

وی افزود: در ۹ماهه سالجاری بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان برای بیمه تامین اجتماعی زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال و مبلغ ۲ میلیارد و۱۱۲ میلیون تومان برای بیمه روستایی و عشایری مددجویان پرداخت شد.

عمادی افزود: سال قبل ۱۵۳ مددجو و در۹ ماه سالجاری۱۶۷ مددجو از طریق بیمه تامین اجتماعی بازنشسته شده و از چرخه حمایتی امداد خارج شدند.

️وی بیان داشت: ۱۳۵۰مادر باردار و شیرده در راستای پیشگیری از سوء تغذیه از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

عمادی گفت: دراین ۹ ماه دو میلیارد و۹۵۵میلیون تومان برای پیشگیری از سوء تغذیه کودکان مادران باردار و شیرده هزینه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز