خبرگزاری کار ایران

معاون کمیته امداد استان خبر داد؛

تخصیص 20 میلیارد ریال برای حمایت تغذیه‌ای مادران باردار در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۸۷۰

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: در سال جاری برای حمایت از مادران باردار و شیرده در مناطق محروم استان 20 میلیارد ریال درنظر گرفته شده که در قالب طرح سلامت و حمایت تغذیه‌ای خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد صیادی گفت: در سال جاری 450 مادر شیرده و باردار استان از خدمات تغذیه رایگان بهره‌مند شدند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: مادرانی که در دهک‌های یک تا 5 قرار داشته باشند به صورت ماهانه بن‌کارت خرید کالاهای خوراکی تا سقف 3 میلیون و 500 هزار تومان دریافت می‌کنند و این حمایت از ابتدای ماه چهارم بارداری تا ماه پس از تولد نوزاد ادامه خواهد داشت.

وی عنوان کرد: این طرح به رفع سوء تغذیه در مادران باردار و شیرده کمک می‌کند و مادران می‌توانند برای استفاده از این حمایت‌ها و معرفی به کمیته امداد به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه و ثبت نام کنند.

این مسئول بیان کرد: همچنین حمایت از کودکان و طرح ارتقای سلامت و پیشگیری از سوء تغذیه کودکان هم اجرا می‌شود که البته این طرح در سال جاری به اداره‌ کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی واگذار شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز