خبرگزاری کار ایران

ثبت نام ۲ هزار و ۲۰۰ خانوار قزوینی در سامانه امداد هوشمند

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۶۹۵

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: ۲ هزار و ۲۰۰ خانوار تحت پوشش این نهاد در استان قزوین در سامانه امداد هوشمند با هدف ساماندهی اطلاعات مددجویان ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد صیادی با اعلام این خبر گفت: فعالیت سامانه امداد هوشمند و کارآمد به صورت کشوری از ابتدای آذر ماه امسال آغاز شده که تا به امروز با کمک مددکاران تعدادی از خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد در استان قزوین در آن ثبت نام کرده اند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین با بیان اینکه این سامانه برای شناسایی خیران و نیازمندان راه اندازی شده است، افزود: سامانه امداد هوشمند ۳۲ فرآیند دارد که در ابتدا سه فرآیند آن جنبه اجرایی و عملیاتی پیدا کرده و به دنبال شناسایی، نیازسنجی و پالایش نیازمندان و خیران است.

صیادی گفت: این سامانه قابلیت اتصال به ۲۷ دستگاه اجرایی را دارد و اطلاعات هویتی و امدادی را به صورت هوشمند در دسترس می گیرد.

او اضافه کرد: صحت سنجی، به روز رسانی اطلاعات فردی، دسترسی آسان به سامانه، کاهش در هزینه ها و مراجعه غیر حضوری از مهم ترین مزایای این طرح است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین با بیان اینکه ثبت اطلاعات نیازمندان در روند حمایت از آنها بسیار موثر است، گفت: دفاتر پیشخوان دولت و مراکز نیکوکاری هم در این طرح کمیته امداد امام خمینی (ره) را یاری می کنند تا بدین وسیله خانوارها با سرعت بیشتری در این سامانه ثبت نام کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز