خبرگزاری کار ایران

بازدید خبرنگاران مازنی از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی آمل

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۰۵۸

به مناسبت دهه فجر تعدادی از خبرنگاران مازندران در قالب تور صنعتی از چند واحد تولیدی مستقر در شهرک صنعتی امام‌زاده عبدالله آمل بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، شرکت «فولاد ذوب‌آهن» آمل یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های قطعه‌سازی مازندران است که حدود ۷۰۰ نیروی کار دارد و درزمینه تولید قطعات خودرو در شهرک صنعتی آمل فعالیت می‌کند و هدف از راه‌اندازی این واحد صنعتی، تولید انواع قطعات چدنی و فولادی با ظرفیت ۸۰ هزار تن در سال است.

باوجود تولیدات گسترده این واحد تولیدی و حجم وسیعی از نیروی کار در این شرکت قطعه‌سازی، قطعی برق متناوب و مستمر تولیدات آن را با مشکل مواجه کرده و این واحد صنعتی به مدت طولانی از مدار خارج می‌شود.

ضرر و زیان ناشی از قطع برق واحدهای تولیدی و صنعتی بسیار هنگفت است و تولیدکنندگان را با مشکلات بسیار زیادی روبه‌رو کرده که عمده‌ترین آن افزایش هزینه‌ها و خلل در تولید است.

شرکت‌ شهرک‌های صنعتی مازندران به‌منظور  حمایت از تولیدات و واحد‌های صنعتی، برنامه بازدید اصحاب رسانه را از واحدهای تولیدی و صنعتی شهرک صنعتی امام‌زاده عبدالله آمل در دستور کار قرار داد که دیروز دوشنبه انجام شد.

در نشستی که با حضور اعضای تور رسانه‌ای و مدیران شرکت فولادین ذوب‌آهن برگزار شد «علوی» مدیر این واحد صنعتی فرآیند تولید این مجموعه را تشریح کرد.

وی تولید انواع قطعات چدنی و آهن‌آلات و مقاطع فولادی را از تولیدات مهم‌ این کارخانه نام برد که در حال حاضر به یکی از شرکت‌های مهم در این حوزه تبدیل گشته است.

علوی قطعی برق را از عمده مشکلات این واحد تولیدی عنوان کرد که علاوه بر ایجاد خلل در تولید باعث بیکاری کارکنان این واحد تولیدی می‌شود.

مدیر کارخانه فولاد ذوب‌آهن آمل، قطع شدن گاز کارخانه به مدت یک ماه را از دیگر مشکلات عنوان کرد و افزود: باوجود مشکلات مطروحه؛ باهمت و تلاش نیروهای ماهر تولیدات این مجموعه امسال نسبت به سال گذشته ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش داشته است و محصولات این مجموعه به کشورهای روسیه و ترکیه ارسال می‌شود باوجوداینکه کشور ترکیه خود تولیدکننده قطعات خودرویی است اما از مشتری‌های این واحد صنعتی است.

وی از احداث پروژه جدید «فولاد آلیاژ» در همین کارخانه نام برد و گفت: این واحد تولیدی ظرفیت ۱۰۰ هزار تن تولید در سال را دارد که تا سال آتی به بهره‌برداری می‌رسد و بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان برآورد هزینه شد که می‌تواند بیش از ۲۰۰ نفر اشتغال ایجاد کند.

نمایندگان رسانه‌های گروهی همچنین از بخش‌های مختلف این واحد صنعتی بازدید کرده و با ساخت محصولات و فناوری‌های موجود در خطوط تولید این مجتمع صنعتی، آشنا شدند.

اصحاب رسانه همچنین از خطوط تولید محصولات لبنی «گِلا» در این شهرک صنعتی بازدید کردند.

شرکت تولیدی «بریون» هم محل بعدی مورد بازدید اصحاب رسانه در شهرک صنعتی آمل بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز