خبرگزاری کار ایران

در دهه فجر انجام می شود؛

آغاز اجرای پروژه‌هایی به ارزش حدودا 260 میلیارد ریال در رودبار

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۶۲۶

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی ایران پروژه‌های احداث کف بند و سر دهنه اسطلخ جان و جمشید آباد ، کف بند و سردهنه بلوکات ، مقسم و سردهنه نصفی رودخان و بازسازی سردهنه رودآباد در شهرستان رودبار آغاز شدند.

به گزارش ایلنا از رودبار، افشین جارچی مدیر امور آب شهرستان رودبار در این باره گفت: پروژه احداث کف بند و سردهنه اسطلخ جان و جمشید آباد با ارزش حدودی ۱۱ میلیارد تومان با حضور وحید خرّمی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای گیلان، حجت الاسلام حسین مالکی امام جمعه رستم آباد، مهرداد گودرزوند چگینی نماینده  شهرستان رودبار در مجلس و جمعی از مسئولان شهرستانی و کشاورزان منطقه آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه یکی از طرح‌های مهم عمرانی آب منطقه‌ای گیلان در شهرستان رودبار است، تصریح کرد: همزمان با این پروژه، پروژه‌های کف بند و سردهنه بلوکات با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان، مقسم و سردهنه نصفی رودخان با اعتبار ۳ میلیارد و بازسازی سردهنه رودآباد با اعتبار ۲ میلیارد تومان اجرایی شده است.

جارچی در پایان گفت: پروژه‌های یاد شده به ارزش حدودا 260 میلیارد ریال از محل بند ز تبصره 8 قانون برنامه و بودجه 1401 خدمتی است از شرکت سهامی آب منطقه‌ای گیلان به مردم شهرستان رودبار که باعث مدیریت بهتر منابع آب و توزیع آن در فصل زراعی خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز