خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت؛

دیدار تشکلات کارگری با مدیر کل بیمه سلامت مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۸۲۵۵

دبیر اجرائی خانه کارگر و مسئول کانون بازنشستگان استان به اتفاق تعدادی از همکاران با مدیرکل بیمه سلامت مازندران دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،دبیر اجرائی خانه کارگر و مسئول کانون بازنشستگان استان به اتفاق تعدادی از همکاران با مدیرکل بیمه سلامت مازندران دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار ابتدا نصرالله دریابیگی دبیراجرائی خانه کارگر استان گزارشی از عملکرد تشکیلات کارگری و بازنشستگی را به سمع مدیرکل سلامت مازندران رساند و گفت: علی رغم اینکه جامعه کارگری در سایه حضرت امام (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی نقش موثری داشته و بعد از پیروزی انقلاب در دوران دفاع مقدس دوران و سازندگی حماسه ها آفریده اند، متاسفانه بیش از ۴۰ درصد جمعیت کشور را دارند، مشکلات معیشتی، نداشتن امنیت شغلی و معضلات درمان فراوانی دارند.

وی در ادامه گفت: علی رغم تصویب قانون الزام و اجرا آن در کشور و در مازندران تلاش بی وقفه مسئولین تامین اجتماعی:

بیمه شدگان و بازنشستگان متاسفانه با پرداخت حق بیمه از جیب خود طعم شیرین عدالت در بخش درمان خوب نچشیده اند.

وی در پایان از زحمات سازمان بیمه سلامت و سازمان تامین اجتماعی به حمایت از این قشر شریف و عزیز قدردانی کردند در ادامه دیدار دکتر میرزائی مدیرکل بیمه سلامت مازندران گفت: اداره کل بیمه سلامت زحمات صادقانه بیمه شدگان و بازنشستگان را ارج گذاشته و آمادگی کامل خود را برای ارائه خدمات سلامت به این قشر شریف و عزیز با مشارکت شرکت آتیه سازان حافظ اعلام نمودند. وی در ادامه برنامه های اداره کل بیمه سلامت را تکمیل فرآیند نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک، اجرای طرح بیمه شدگان بیش از 50 هزار نفر از اقشار کم درآمد در مناطق آسیب پذیر که هیج گونه استفاده از خدمات بیمه ای برخوردار نیستند و توجه به بیمه مکمل درمانی برای روستائیان و استفاده از بسته خدمات سلامت پزشکی خانواده های شهری و روستائی و اعلام آمادگی کامل داشتند دکتر میرزائی در پایان از زحمات کارگران و بازنشستگان مازندران بعنوان سربازان جبهه کار و نیرو و فداکاری های آنان قدردانی کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز