خبرگزاری کار ایران

رﯾﯿﺲ ﺟﻤﻬﻮری در اﺟﺘﻤﺎع ﺑﺰرگ ﻣﺮدم اﺻﻔﻬﺎن:

داﻧﺸﻤﻨﺪان اﯾﺮاﻧﯽ در ﻋﺮﺻﻪ ﻓﻨﺎوری‌های ﻧﻮﯾﻦ ﻣﺎﯾﻪ اﻓﺘﺨﺎر ﻫﺴﺘﻨﺪ

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۹۹۵

رئیس جمهور در اجتماع مردم اصفهان خطاب به کشور های غربی به این مسئله با قوت اشاره کرد که ﻣﻠﺖ اﯾﺮان ﻣﺘﺤﺪ و ﯾﮑﭙﺎرﭼﻪ اﺳﺖ و ﻧﯿﺎزی ﺑﻪﺑﻤﺐ اﺗﻢ ﻧﺪارد.

رﯾﯿﺲ ﺟﻤﻬﻮر امروز در اجتماع با شکوه مردم اصفهان با اشاره به دستاوردهای ارزشمند ایران در زمینه سلامت و بهداشت، خطاب به کشورهای غربی، اظهار داشت: شما نتوانسته‌اید، همه مردم خود را زیر پوشش بیمه قرار دهید، اما دولت یازدهم با همراهی و همکاری مردم بزرگ ایران، توانسته است همه مردم ایران را زیر پوشش بیمه درمانی قرار دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حجت الاسلام حسن روحانی اضافه کرد: شما در آمریکا موفق نشده‌اید مسأله درمان را حل و فصل کنید، اما دولت یازدهم به نمایندگی از ملت بزرگ ایران، کاری کرده است که از ۳۸ درصد که مردم برای درمان در بیمارستان‌های دولتی پرداخت می‌کردند، امروز به طور متوسط فقط ۴ درصد پرداخت کنند.

رییس‌ جمهوری تصریح کرد: ملت ایران از تهدید و تحریم هراسی ندارد و راه توسعه و آبادانی کشور را ادامه داده و با قوت ادامه خواهد داد.

وی ﺑﺎ ﺗﺎﮐﯿﺪ ﺑﺮ اﯾﻨﮑﻪ ﻣﻠﺖ اﯾﺮان از ﺗﻬﺪﯾﺪ و ﺗﺤﺮﯾﻢﻧﻤﯽ ﺗﺮﺳﺪ و راه ﺗﻮﺳﻌﻪ و آﺑﺎداﻧﯽ ﮐﺸﻮر را با وحدت و اتحاد خود اداﻣﻪ ﺧﻮاﻫﺪ داد، تصریح کرد: ﻣﺮدم ﺑﺰرﮔﻮار اﯾﺮان طی ۳۶ ﺳﺎل ﮔﺬﺷﺘﻪ ﻫﻤﻪ ﻣﻌﻀﻼت را ﭘﺸﺖ ﺳﺮ ﮔﺬاﺷﺘﻨﺪ و امروز هم دولت یازدهم با رﻫﻨﻤﻮدﻫﺎی رﻫﺒﺮ ﻣﻌﻈﻢ اﻧﻘﻼب و ﺣﻤﺎﯾﺖ ﻣﻠﺖ بزرگ ایران، از ﻣﻌﻀﻼت ﭘﯿﺶ رو ﻋﺒﻮر ﺧﻮاﻫﺪ ﮐﺮد.

ﺣﺠﺖ اﻻﺳﻼم و اﻟﻤﺴﻠﻤﯿﻦ روحانی ادامه داد: امروز با سپری شدن ۳۶ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، برای دفاع از راه و خط امام(ره) و مقام معظم رهبری و خط تشیع، اماده تر هستیم.

رییس‌ جمهوری با اشاره به اینکه عده‌ای، چنین ادعا می‌کنند که ما نمی‌خواهیم ایران بمب اتم بسازد، خطاب به آنان تصریح کرد: شما که بمب اتم ساخته‌اید و به جنایتکاری همچون رژیم اشغالگر صهیونیستی بمب اتم داده‌اید، آیا توانسته‌اید با این بمب‌ها برای خود و آن رژیم امنیت ایجاد کنید؟

روحانی با تأکید بر اینکه ما نیاز به بمب اتم نداریم، گفت: ملت ایران، ملتی بزرگ، فداکار، یکپارچه و متحد است و جوانان با استعدادی داریم که همگان در روزهای اخیر مشاهده کرده‌اند که به رغم تمامی فشارها و تحریم‌ها، ماهواره جدید را این ملت به فضا پرتاب کرد و ما به دانشمندان بزرگ خود در زمینه فناوری های نوین از جمله فضایی، هسته‌ای، بیوتکنولوژی و نانو، افتخار می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز