خبرگزاری کار ایران

همزمان با جشن های پیروزی انقلاب؛

2 درمانگاه تأمین اجتماعی در استان لرستان به بهره برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۳۳۳۴۶۸

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان لرستان گفت: درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان‌های دلفان و پلدختر 22 بهمن‌ سال 94 به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، امین بهاروند در جمع خبرنگاران با بیان اینکه درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان‌های دلفان و پلدختر بهمن‌ماه سال 94 به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: برای راه‌اندازی هر کدام از این درمانگاه‌ها حدود پنج میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیریت درمان تامین اجتماعی لرستان با اشاره به اینکه ساختمان درمانگاه تأمین اجتماعی لرستان بهمن‌ماه سال گذشته کلنگ‌زنی شده است، اظهار داشت: درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان پلدختر هم‌اکنون در یک محل استیجاری فعالیت دارد.

بهاروند با اشاره به اینکه حدود دو ماه از تکمیل و تجهیز درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان دلفان می‌گذرد و برای راه‌اندازی‌ آن تنها منتظر تأمین نیرو هستیم ،تصریح کرد: سال گذشته آزمون‌های استخدامی که به‌ صورت استانی برگزار می‌شد حذف و اکنون آزمون‌های کشور به‌ صورت سراسری برگزار می‌شود به همین دلیل تأمین نیروی درمانگاه شهرستان دلفان به تأخیر افتاد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی لرستان یاد آوری کرد: سال گذشته تقریباً همه نیروهایی بومی استان جذب کار در درمانگاه‌های تأمین اجتماعی شدند و امسال نیز سعی داریم تا جایی که امکان دارد نیروی‌های بومی استان پذیرفته شوند.

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر زمان برگزاری آزمون استخدامی مشخص نشده است، گفت: به‌ احتمال‌ زیاد حدود 20 روز آینده آزمون سراسر برای جذب نیرو برگزار شود.

بهاروند ضمن بیان اینکه سالن ورزشی بیمارستان تأمین اجتماعی شهرستان خرم‌آباد در حال حاضر بالای 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته، عنوان کرد: برای ساخت آن حدود دو میلیارد تومان هزینه شده و بهمن‌ماه امسال تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز