خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل کار لرستان:

یکپارچگی و همدلی دستگاه‌های مجموعه شورای هماهنگی در خدمت به مردم استان تقویت شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۷۴۲

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: مجموعه دستگاه‌های اجرایی شورای هماهنگی با همدلی، وحدت رویه و یکپارچگی در خدمات خود شرایط را برای مردم استان تسهیل کنند.

به گزارش ایلنا، سید فرهاد ناصری نیا روز شنبه - سی یک تیر ماه -در جلسه شورای هماهنگی مدیران مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در لرستان به اهمیت نقش تعاملی و همدلی این شورا اشاره کرد و اظهار داشت : شورای هماهنگی با هدف ایجاد نگرش مشترک، وحدت رویه، تجمیع ظرفیت‌ها و توانمندی‌های وزارت دراستان‌ها، برای افزایش توان دولت در امر خدمت‌رسانی و افزایش توان دستگاه‌ها درحل و فصل مسائل و مشکلات مردم در سطح استان‌ از ده دستگاه تابعه وزارت کار تشکیل شده و تنوع گسترده‌ای از برنامه‌ها،  فعالیت‌ها و خدمات را در استان‌ فراهم می‌کند که باید برای خدمت به مردم تمام توان خود را بگذازد. 

وی با بیان اینکه کار جهادی، شبانه روزی و شفاف از وظایف اصلی همه ما است افزود: با توجه به مشکلات و رنج مردم استان بایستی با کار و تلاش خستگی ناپذیر برای مردم وقت گذاشت و کار مظاعف کنیم چرا که ما مدیون مردم هستیم.

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان در ادامه گفت: در حوزه بازنشستگان کشور بحث ایجاد خانه امید در مرکز استان مطرح است که سالهاست مغفول مانده و باید هم با مسئولین استانی و هم با مرکز با مدیران کشور این مسئله به جد پیگیری شود تا این مرکز در استان ایجاد و بازنشستگان از این خدمات بهره کافر را ببرند.

ناصری نیار به بر مهارت آموزی متناسب با علایق افراد  و بازار کار استان تاکید کرد و افزود: بسیاری از جوانان جویای کار و فارغ التحصیلان دانشگاهی مهارت کافی و تخصصی را برای ورود به بازار کار ندارند که بایستی با یادگیری مهارت‌های تخصصی متناسب با نیاز بازار کار استان وارد بازار کار شوند و فنی و حرفه‌ای استان رسالت سنگینی در این حوزه دارد و باید اهتمام بیشتری بگذارد.

وی به تسهیل شرایط بانک‌های همکار در شورای هماهنگی تاکید کرد و افزود: بانک توسعه تعاون، رفاه کارگران و صندوق کارآفرینی امید استان به عنوان بازوی اقتصادی این مجموعه بزرگ در کمک به واحدهای اقتصادی است که بایستی تمام توان خود را برای پرداخت تسهیلات به طرح‌ها و افراد توانمند و دارای صلاحیت به وبژه طرح‌ها و واحدهای اشتغالزای استان بکار ببرد.

در ابتدای این جلسه این هر یک از مدیران دستگاه‌های تابعه  گزارش کوتاهی از عملکرد حوزه کاری دستگاه‌های تحت مدیریت خود ارائه دادند و مسائل، مشکلات و نقطه نظرات و راهکارهای خود را اعلام کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز