خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تامین اجتماعی استان خبر داد؛

پرداخت بیش از یک‌ هزار و۷۰۰ میلیارد تومان به مستمری بگیران لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۸۶۲۶

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان از پرداخت بیش از یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در سه ماهه اول امسال به مستمری بگیران استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، منوچهر گودرزی در آیین تجلیل از بازنشستگان ‌و مستمری بگیران نمونه تامین اجتماعی اظهار داشت: در سه ماهه اول سال جاری بیش از یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در قالب تعهدات بلند مدت صرف پرداخت حقوق به مستمری بگیران استان  شده است.

وی افزود: خوشبختانه در سال‌های اخیر در زمینه خدمات تامین اجتماعی اقدامات مناسبی از قبیل افزایش ۸۰ درصدی سقف تعهدات بیمه تکمیلی، افزایش مبلغ ریالی وام‌های قرض الحسنه از ۷ میلیون تومان به ۲۰ میلیون تومان، افزایش خدمات غیرحضوری به ۵۷ خدمت و ... جهت رفاه افراد تحت پوشش تامین اجتماعی صورت گرفته است.

گودرزی ادامه داد: طرح بخشودگی جرایم برای کارفرمایان مدیون در استان نیز از دیگر اقدامات تامین اجتماعی بوده که در سطح کشور حدود ۲۶ تا ۲۷ هزار کارگاه می‌توانند از این فرصت استفاده کنند و در لرستان نیز ۲ هزار و ۱۷۷  کارگاه می‌توانند از مزایای این طرح استفاده کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان همچنین ضمن گرامیداشت هفته تامین اجتماعی، اظهار کرد: خانواده بازنشستگان و مستمری بگیران از سرمایه‌های تامین اجتماعی هستند و امسال نیز طبق شاخص‌های اعلام شده از ۵ نفر از بازنشستگان و مستمری بگیران نمونه تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز